استاندار در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر تأکید کرد؛

اجتناب از موازی کاری در مدیریت بحران با آموزش و هماهنگی/ تغییر مدیران لازمه پیشرفت است

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۲۶:۱۳
کد خبر: ۶۷۹۰۴۲
اجتناب از موازی کاری در مدیریت بحران با آموزش و هماهنگی/ تغییر مدیران لازمه پیشرفت است
استاندار خراسان شمالی در دیدار دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به این که سوانح و بلایای طبیعی زیادی در این استان رخ می دهد، لزوم ارتقای سطح هماهنگی دستگاه های متولی برای اجتناب از موازی کاری در مدیریت بحران ها و حوادث را گوشزد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی با بیان این که مدیریت ها، امری مقطعی و امانتی از بیت المال محسوب می شود، ادامه داد: همه باید بپذیریم که تغییر وتحول لازمه پیشرفت است.

وی با افزودن این که مدیرعامل سابق هلال احمر استان خدمات ارزشمندی داشته است، در عین حال خاطرنشان کرد: رئیس جمعیت هلال احمر کشور خواهان انتصاب مدیران استانی از بنده همین مجموعه است.

 استاندار هم چنین با اشاره به پیشینه فعالیت خود به عنوان مشاور دبیرکل اسبق جمعیت هلال احمر و بیان این نکته که هنوز خودم را هلال احمری می دانم، گفت: در هلال احمر همیشه باید آماده خدمت رسانی بود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار گفت: رویکرد دکتر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر، گزینش مدیران استانی از خانواده همین جمعیت و از بین افراد دارای تجربه میدانی است.

 محمود محمدی نسب با اشاره به پایان مدت مأموریت مدیرعامل سابق هلال احمر استان، از مدیرعامل جدید به عنوان فردی خوشنام و شناخته شده بین اعضای این جمعیت یاد کرد و گفت: با توجه به حادثه خیز بودن خراسان شمالی، تعامل و هماهنگی بیشتر با مدیریت بحران و کمک های مدیریت استان برای پیشبرد بهتر امور و برطرف شدن نیازهای این جمعیت ضروری است./

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز