دیدار استاندار با وزیر نیرو با محوریت طرح های توسعه حوزه آب و انرژی

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۱:۴۶
کد خبر: ۶۸۵۷۵۵
دیدار استاندار با وزیر نیرو با محوریت طرح های توسعه حوزه آب و انرژی
در دیدار محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی با رضا اردکانیان وزیر نیرو، برای تخصیص اعتبارات مناسب به طرح های توسعه حوزه آب و برق در این استان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، این دیدار با هدف بررسی مشکلات استان در حوزه های مختلف ای بخش مانند سدها، پروژه های آبرسانی و حل مشکل نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان انجام شد و طی آن، پس از ارائه گزارش استاندار از این حوزه، وزیر نیرو برای اختصاص اعتبارات مناسب به منظور تکمیل طرح علاج بخشی سد بیدواز اسفراین و نیز پروژه سد گلمندره قول مساعد داد. 

پیش بینی و تخصیص اعتبارات مطلوب برای مباحث مرتبط با آب و فاصلاب شهری و روستایی به ویژه پروژه های آبرسانی و خرید وسایل نقلیه لازم برای شهرستان های استان از دیگر موارد مطرح در این دیدار بود.

در این دیدار هم چنین  ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان با هدف بهره برداری آن در سال ۹۷ پیش بینی و مقرر شد با پیگیری مدیران دستگاه های اجرایی استان از وزارتخانه متبوع تمامی اهداف فوق عملیاتی و محقق شود.

دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری امید با هدف بررسی نحوه سرمایه گذاری این شرکت در خراسان شمالی از دیگر برنامه های استاندار در سفر خود به تهران بود. 

 

نظر شما
پرونده ویژه