رایزنی برای معرفی خراسان شمالی به عنوان پایتخت موسیقی مقامی کشور

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۵:۰۲
کد خبر: ۶۸۸۴۱۲
رایزنی برای معرفی خراسان شمالی به عنوان پایتخت موسیقی مقامی کشور
استاندار خراسان شمالی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن دعوت از وی برای سفر به بجنورد، طرح معرفی این استان به عنوان پایتخت موسیقی مقامی کشور را مطرح و برای تمهید مقدمات برگزاری مطلوب یادواره آیت الله میرزا حسن موسوی بجنوردی نیز رایزنی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ محمدرضا صالحی در دیدار با سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وی برای سفر به استان در فروردین پیش رو دعوت کرد.

مقام عالی دولت در استان هم چنین با معرفی اجمالی قابلیت های هنرمندان این خطه در عرصه موسیقی مقامی، طرح معرفی خراسان شمالی به عنوان پایتخت موسیقی مقامی کشور را ارائه کرد که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز متقابلا با تایید ظرفیت های این خطه به عنوان قطب موسیقی مقامی، دستور داد معرفی خراسان شمالی به عنوان پایتخت موسیقی مقامی کشور نیز بررسی شود. 

در این دیدار هم چنین برگزاری یادواره نکوداشت آیت الله میرزا حسن موسوی بجنوردی به عنوان یکی از مفاخر دینی و فرهنگی استان مطرح شد که با نظر مساعد وزیر، دستور فراهم سازی مقدمات برگزاری این یادواره در سال 97 صادر شد.

قول مساعد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت بیشتر از نشریات استان و افرایش یارانه این مطبوعات، افزایش اعتبارات تجهیز کتابخانه های استان به منابع جدید و مساعدت برای احداث ساختمان اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از دیگر موارد مطرح در این دیدار بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز