معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

اعضای سازمان دانش آموزی سفیران آرامش و سلامت

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۹:۴۸
کد خبر: ۶۸۸۴۶۱
اعضای سازمان دانش آموزی سفیران آرامش و سلامت
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : اعضای سازمان دانش آموزی در واقع سفیران آرامش و سلامت هستند که بر اساس شعار همفکری ، همدلی ، همکاری باید اهداف متعالی این سازمان را اجرایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ علی شورزاده در نهمین دوره انتخابات شورای دانشس آموزی استان  با اشاره به اینکه  انتخابات شورای دانش آموزی استان یک رویداد زیبای فرهنگی و تربیتی است ، اظهار کرد : اعضای سازمان دانش آموزی در واقع سفیران آرامش و سلامت هستند که باید با اقدامات خود نه به خشونت را در جامعه متجلی کنند.

وی همچنین افزود : بسیاری از دانش آموزان و نوجوانان متاسفانه دچار آسیب های اجتماعی شده اند که با فعالیت های گسترده این سازمان پویا می توان مانع بروز این آسیب ها شد.

شور زاده با اشاره به اینکه بیش از 162 هزار دانش آموز و بیش از 14 هزار همکار فرهنگی در بدنه آموزش و پرورش استان حضور دارند ، خاطر نشان کرد : این تعداد دانش آموز در واقع سرمایه های اجتماعی کشور و ضامن پیشرفت کشور می باشند که باید از آسیب دیدن این سرمایه های عظیم با پویا نمودن تشکل های دانش آموزی جلوگیری به عمل آورد .

وی همچنین تصریح کرد : اعضای شورای دانش آموزی استان در واقع مشاوران مدیر کل و  معاونین این اداره هستند که باید راهکارهای تربیتی  خود را  بیان کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز