معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

رزمایش خدمات سفر نوروزی فردا برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۸:۲۹:۴۳
کد خبر: ۶۸۸۴۹۴
رزمایش خدمات سفر نوروزی فردا برگزار می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی خبر داد: فردا همزمان با سراسر کشور رزمایش و رژه خودرویی دستگاه های خدمات رسان سفر در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ محمد حسین علی نیا در تازه ترین نشست اعضای این ستاد اظهار داشت: این رزمایش ۲۳ اسفند ساعت ۹ صبح از محل استانداری آغاز می شود و با استقرار دستگاه های خدمات رسان در جایگاه های پیش بینی شده، ظرفیت ها و استعدادهای فراهم شده برای استقبال از مسافران نوروزی به نمایش گذاشته می شود.

علی نیا افزود: رسیدگی به منظر و فضای شهری و همچنین تاکید بر رعایت مباحث زیست محیطی برای داشتن شهری پاکیزه، تبلیغی عینی و بدون هزینه برای ماندگاری مسافران خواهد بود بنابراین متولیان امر باید به این موضوعات توجه بیشتری داشته باشند و هماهنگی های بین دستگاهی افزایش یابد.

وی ادامه داد: کشیک اصناف و بازاریان به گونه ای باشد که مسافران در ساعات مختلف شبانه روز قادر به تهیه مایحتاج مورد نیاز خود باشند و دبیرخانه ستاد هم مشخصات و شماره تماس تمامی افراد کشیک را داشته باشد.

علی نیا با تاکید بر حضور جدی پلیس در محورهای داخل و خارج از شهرها برای اعمال قوانین و مقرارت با هدف کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن، تصریح کرد: کنترل سرویس دوره ای ناوگان عمومی از سوی متولیان امر باید بدون اغماض و چشم پوشی به طور جدی پیگیری شود.

در این نشست گزارش خدمات پیش بینی شده توسط کمیته های ذیل ستاد ارائه شد و علی نیا در این خصوص تاکید کرد: با بهره مندی از ظرفیت صدا و سیما این خدمات به مردم اطلاع رسانی شود و همچنین صدا و سیما این روزها پیام های ترافیکی بیشتری در برنامه های خود قرار دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم در این نشست گفت : نوروز امسال 11 بازارچه صنایع دستی در 11 نقطه استان با 212 غرفه برپا خواهد شد.

محمد سویدانلویی گفت: شعار نوروز 97 در استان، خراسان شمالی گنجینه معرفت ها و مقصد گردشگری است و برای همین نیز خدمات در نوروز امسال باید متنوع تر از سال های گذشته باشد.

وی هم چنین تاکید کرد: نشاط، احترام، امید، اعتماد و سلامت و امنیت غذایی باید پیام نوروزی امسال باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز