مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی :

۶ برابر شدن تخصیصات مالی به پروژه های عمرانی در سال جاری نسبت به سال ۹۵

۱۳۹۶/۱۲/۲۵ - ۰۸:۴۱:۳۹
کد خبر: ۶۸۹۲۰۷
۶ برابر شدن تخصیصات مالی به پروژه های عمرانی در سال جاری نسبت به سال ۹۵
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از 6 برابر شدن تخصیصات مالی به پروژه های عمرانی در سال جاری نسبت به سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ کوروش بهادری اظهار کرد : تخصیصات مالی در سال 1396 نسبت به سال قبل 6 برابر شده است.

وی افزود : در سال جاری 27 میلیارد تومان از محل های اعتبارات ملس و استانی برای اجرای پروژه های عمرانی مصوب شده است که نزدیک به 17 میلیارد تومان از اعتبار مصوب تخصیص یافته است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در ادامه بیان کرد :  از نزدیک به 17 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته ، 11 میلیارد تومان از اسناد خزانه و نزدیک به 6 الی 7 میلیارد تومان  از محل ارزش افزوده تامین شده است .

بهادری با اشاره به اینکه 65 پروژه در دست اقدام است ، گفت :در شهرستان بجنورد  16 پروژه ، در شهرستان شیروان 10 پروژه ، شهرستان فاروج 9 پروژه ، اسفراین 7 پروژه ، مانه و سملقان 6 پروژه ، گرمه 5 پروژه و شهرستان های جاجرم  و راز و جرگلان هریک 4 پروژه می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همجنین تصریح کرد : 4 پروژه نیز در دست تعمیر و تجهیز می باشد .

بهادری خاطر نشان کرد : مهمترین پروژه های اداره کل شامل استخر شهرستان های گرمه و فاروج ، سالن 3000 نفری شیروان ، زمین های چمن 1 و 2 بجنورد و تکمیل مجموعه علیدخت و تختی بجنورد می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی همچنین از پیشرفت 93 % ساختمان جدید اداره کل خبر داد و تصریح کرد : ساختمان جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با هزینه کرد 3 میلیارد تومان در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد .

 

 

 

نظر شما