رئیس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی :

افزایش یا ثبات قیمت تنها عامل تاثیرگذار بر میزان تولید نیست

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۱۶:۴۸:۵۴
کد خبر: ۶۹۰۳۵۸
افزایش یا ثبات قیمت تنها عامل تاثیرگذار بر میزان تولید نیست
رئیس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در سال زراعی جدید مشخص است که دولت هیچ اراده‌ای بر اجرای قانون و اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی متناسب با نرخ تورم ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ علی اکبری با بیان اینکه بر اساس قانون همه ساله باید متناسب با نرخ تورم قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی اعلام شود اما این مسئله صورت نگرفته است، گفت: در سال گذشته نیز افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی بسیار پایین بود و در سال زراعی جدید نیز مشخص است که دولت هیچ اراده‌ای بر اجرای قانون و اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی متناسب با نرخ تورم ندارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیرات عدم اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی بر میزان برداشت آنها، اظهار داشت: عوامل متعددی بر تولید محصولات تاثیرگذار هستند و افزایش یا ثبات قیمت تنها عامل تاثیرگذار بر میزان تولید نیست.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: از این جهت که در تاخیر اعلام نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی حقوق کشاورز نادیده گرفته می‌شود مورد انتقاد است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز