رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی :

انجام ۷۸ هزار و ۵۴ مورد بازرسی طی ۱۱ ماهه سال ۹۶ در سطح استان

۱۳۹۶/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۱:۱۵
کد خبر: ۶۹۰۴۴۴
انجام ۷۸ هزار و ۵۴ مورد بازرسی طی ۱۱ ماهه سال  ۹۶ در سطح استان
رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت : 78 هزار و 54 مورد بازرسی طی 11 ماهه سال 96 در سطح استان صورت پذیرفته است.

نورالله ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا  اظهار کرد : 78 هزار و 54 مورد بازرسی طی 11 ماهه سال  96 در سطح استان  صورت پذیرفته است که منجر به تشکیل 2553 مورد  پرونده  شد که حاصل 764 مورد گزارشات مردمی ، 175 مورد گزارشات ناظران افتخاری ، 150 مورد پرونده قاچاق کالا ، 875 مورد بازرسی‌های حسب مورد اداره بازرسی و 589 مورد گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی می‌باشد.

وی  با اشاره به اینکه در بعضی از پرونده‌ها دو یا چند تخلف کشف می‌شود ؛ افزود : در 2553 مورد پرونده  ، 4485 مورد تخلف کشف شد.

ابراهیمی بابیان اینکه پرونده‌های تشکیل‌شده در زمینه‌های صنفی و غیر صنفی می‌باشد ؛ تصریح کرد : ارزش ریالی پرونده‌های صنفی بیش از 7 میلیارد ریال و پرونده‌های غیر صنفی بیش از 5/5 میلیارد ریال می‌باشد.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی  با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی گفت : در طرح ستاد تسهیلات سفر نوروزی ، اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی مسئول کمیته نظارت  و تنظیم بازار می‌باشد که ازاین‌رو وظیفه نظارت بر رستوران‌های بین‌راهی ، مراکز اقامتی و سیاحتی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی به عهده این اداره می‌باشد.

وی همچنین افزود : در چادرهای  استقراریافته ستاد تسهیلات سفر نوروزی ، بازرسان اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان حضور دارند که مسافران و همشهریان عزیز در صورت بروز هرگونه تخلفات در سطح بازار می‌توانند بهاین بازرسان مراجعه کنند .

ابراهیمی خاطرنشان کرد : مسافران و همشهریان عزیز  نیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه تخلف در سطح بازار با ارائه گزارش کتبی به اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ، تماس با 124 ، مراجعه به لینک اداره بازرسی در سایت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان تخلفات را منعکس نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد .

وی همچنین بیان کرد : علاوه بر طرح ستاد تسهیلات سفر نوروزی ، طرح دیگری نیز از سوی سازمان مرکزی حمایت از مصرف‌کنندگان از بهمن تا پایان فروردین‌ماه ابلاغ‌شده است که با اجرای این دو طرح که مکمل یکدیگرند ؛ امیدواریم بازار آرام و کم تخلفی را شاهد باشیم.

 

خبرنگار : مهدی رضایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز