پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن سال نو

۱۳۹۷/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۰:۰۳
کد خبر: ۶۹۰۶۰۰
پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن سال نو
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم ا... الرحمن الرحیم 

بهار طبیعت و آغاز رویش دوباره درختان و سبزه ها بعد از یک مرگ ظاهری؛ براستی ورقیت از معرفت کردگار . 

خدای را شاکر و سپاسگزاریم که یکسال دیگر به ما توفیق داد تا رستاخیز دوباره طبیعت را نظاره گر باشیم و با روحیه ای تازه همراه با طبیعت فصلی دیگر از زندگیمان را آغاز کنیم . 

هموطنان عزیز و ارجمند 

اینک که این فرصت دوباره در اختیارمان قرار گرفته بیایید در این فصل زیبا فرصتها را مغتنم شمره و در راستای استفاده درست از فرصتها برای یک زندگی آرام و بی دغدغه گام برداریم . 

بیایید با اعتقاد به این واقعیت که سفر و زندگی هر دو یک فرایند هستند و نه صرفا رسیدن به مقصد در جهت استفاده از زیباییهای این مسیر لذت ببربم . پس جه بهتر که بجای حرکت با شتاب به سمت مقصدی که هیچگاه آخر راه نیست از لحظه ها و فرایند و زیباییهای مسیر لذت ببریم و با حرکت با سرعت مطمینه د  طول مسیر زندگی فرصت دوباره درک بهار زیبای طبیعت در سال بعد و سالهای بعد را از خود و دیگران سلب نکنیم. 

این جانب ضمن آرزوی سفری خوش و بی حادثه برای همه هموطنان عزیز و دوست داشتنی و مسافرین عزیز نوروزی از اقصی نقاط این دنیای پهناور؛ از خداوند بزرگوار میخواهم که فرصت درک دوباره بهار را در سالهای بعد به همه ما عنایت فرماید . 

امیدوارم توشه سفرتان علاوه بر کوله باری از تجربه های قشنگ  سبدی از کالاهای ایرانی باشد . بیایید بدور از شعار هم پیمان شویم چرخهای تولید داخل را با خرید کالاهای ایرانی با دستان خود به چرخه در بیاوریم .

سربلند و پیروز باشید 

یحیی نیکدل -رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز