جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان:

یک کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان رازوجرگلان کشف شد

۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۴:۳۱
کد خبر: ۶۹۰۹۹۷
یک کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان  رازوجرگلان  کشف شد
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان گفت :یک کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان رازوجرگلان کشف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  سرگرد مطهری  در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رازوجرگلان  با اشرافیت کامل اطلاعاتی و در پی دریافت خبری از فعالیت قاچاقچیان در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع شده و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل و متهمان تحت کنترل و مراقبت مامورین قرار گرفتند.

 جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رازوجرگلان  افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کار اطلاعاتی دقیق و بهره گیری از تجهیزات فنی، متهمان را شناسایی و آنها را در حال انتقال مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان دستگیر و در بازرسی از خودرو پراید متعلق به متهمان یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک  که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

 سرگرد مطهری تصریح کرد : در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر ویک کیلو گرم مواد مخدر ازنوع تریاک کشف وضبط شد .

 این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، بیان داشت:  پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف درحوزه مواد مخدر می باشد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز