نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی ؛

فرمانداران و مدیران استان به دنبال جذب حداکثری اعتبارات ملی باشند

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۱۰:۱۷
کد خبر: ۶۹۱۷۰۹
فرمانداران و مدیران استان به دنبال جذب حداکثری اعتبارات ملی باشند
استاندار خراسان شمالی گفت: نگاه مجموعه دولت و وزرا به استان مثبت است و باید مدیران به خصوص فرمانداران در راستای همین نگاه به دنبال جذب حداکثری اعتبارات ملی و توسعه استان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ محمدرضا صالحی در دیدار نوروزی نماینده ، فرماندار و اعضای شوراهای اسلامی و مدیران شهری شهرستان شیروان اظهار داشت:نگاه ما مدیران باید در مسیر توسعه و پیشرفت استان باشد و زمان و وقت خود را وقف مردم کنیم.
وی افزود: وظیفه مدیران و فرمانداران باید همپوشانی برای پیشرفت استان باشد زیرا وقتی استان در مسیر رشد  و توسعه قرار می گیرد که تمام نقاط و شهرستان های آن پیشرفت کند و به توسعه همه جانبه دست یابد و در این فرآیند هریک از ما وظیفه ای داریم لذا مدیران و فرمانداران هر شهرستان در سطح ملی باید دفاع تمام قد از مجموعه استان داشته باشند.
صالحی در ادامه سخنان خود از پیگیری های لازم برای ایجاد باند پروازی امداد و نجات در استان، پایلوت شدن در بخش اقتصاد عشایر، افتتاح خانه جوان و شهرک گلخانه ای در هر شهرستان، آسفالت راه های روستایی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف خبر داد.
وی در مورد راه های روستایی اظهار داشت: ضمن این که تا پایان دولت دوازدهم تمام روستاهای استان آسفالت می شود، در سالجاری نیز آسفالت 200 کیلومتر راه روستایی با اولویت بندی جزو برنامه های ما خواهد بود.
صالحی در باب اهمیت سرمایه گذاری نیز تصریح کرد: سرمایه گذاری های بخش خصوصی باید منتج به فایده و سرمایه گذاری های بخش عمومی نیز باید منجر به حل مباحث اجتماعی از جمله اشتغال شود.
 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز