پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۹۲۲۵۴
پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی
استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی 12 فروردین ، روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا خراسان شمالی؛  متن پیام  محمد رضا صالحی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 دوزادهمین روز از  بهار هر سال یادآور اعلام نتایج حماسه پرشکوه رفراندوم ملت بزرگ ایران  برای تاسیس نظام حکومتی با عنوان " جمهوری اسلامی "است که به هیچ یک از ابرقدرت ها وابستگی نداشته باشد. نهالی که آن روز ایرانیان از هر قوم و نژاد و جنسیت و دین و مذهب در این سرزمین کاشتند، اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته دارد و به مدد دو بال جمهوریت و  اسلامیت، همانند همای سعادت، بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان های انقلاب را هدف راستین خود نهاده است. 

آن روز، تدبیر و دوراندیشی  حضرت امام خمینی(ره) و حمایت بیش از 98 درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی، پایه گذار سیره ای در حکومت داری شد که با اتکاء به آرای مردم و زمینه سازی برای چرخش نخبگان در هر انتخابات و تداوم اصلاح گری در امور می تواند چالش های پیش رو را برطرف سازد و سطح کارآمدی و مشروعیت نظام را هر روز بیشتر کند. 

امروز و در  چهلمین سال پیروزی  انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری برای اجماع نظر نخبگان، اندیشمندان، دولتمردان، متصدیان ارکان مختلف حاکمیت و آحاد ملت بزرگ ایران در راه غلبه بر موانع توسعه ای کشور و سرافرازی بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی، به رأی و نظر مردم نیاز داریم. برگزاری انتخابات مکرر در چهار دهه گذشته کوششی در امتداد همین مسیر بوده است و نظام جمهوری اسلامی در آینده نیز با اتکاء به همین ظرفیت و دیگر اصول مترقی قانون اساسی به عنوان میثاق ملی ما ایرانیان، برای دستیابی به ایرانی آباد، آزاد و سربلند گام بر می دارد. 

 دولت تدبیر و  امید نیز به ضرورت حضور، مشارکت و اظهار نظر آزادانه و قانونمند اقشار مختلف مردم در اداره تمام شئون مملکتی اعتقاد راسخ دارد و ضمن پذیرش انتقادهای سازنده و استماع اعتراضات مردمی، در بسترسازی برای تسهیل این فرایند و پاسخگویی به مطالبات آنان سعی وافر داشته است. با تبریک سالروز این رویداد تاریخی و فرخنده به یکایک زنان و مردان ایران اسلامی، خاصه مردم فرهیخته خراسان شمالی، امید دارم این روند با همراهی و همکاری و  همفکری تمام ارکان درون نظام به هم افزایی برای دستیابی کامل به اهداف از پیش تعیین شده ؛  منجر شود و همان گونه که امام راحل(ره) و  مقام معظم رهبری بر میزان و حق الناس بودن رأی مردم تأکید داشته اند، با مشارکت فعالانه مردم در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و برقراری و استمرار گفت و گوهای فراگیر در سطوح مختلف، افق روشن تری فراروی نسل کنونی و نسل های آینده برای رسیدن به ایرانی آباد ؛ آزاد و سربلند قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز