با شناخت پهلوانان اوزان مختلف کشتی‌های گود امام مرشد پایان یافت

۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۲:۴۵
کد خبر: ۶۹۲۸۶۶
با شناخت پهلوانان اوزان مختلف کشتی‌های گود امام مرشد پایان یافت
مسابقات کشتی با چوخه در گود باستانی امام مرشد شهرستان فاروج با استقبال خوب مردم و حضور 170 کشتی‌گیر در 4 وزن 74، 84، 96 و مثبت 96 کیلوگرم از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاروج  گفت :  این مسابقات از ساعت 9 صبح آغاز شد و در پایان این رقابت‌ها به منتخبین هر وزن جوایزی از اهدا شد

علی‌اکبر کیوان  گفت: در وزن 74 کیلوگرم رسول زارع پور از تیتکانلو مقام اول، میثم ارجمند از قوچان مقام دوم و حیدر زحمتکش از مشهد مقام سوم را کسب کرده و مصطفی اسکندری از تیتکانلو مقام اول، حسن امامیان از قوچان مقام دوم و ابوالفضل عالمی از مشهد مقام سوم وزن 84 کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در وزن 96 کیلوگرم نیز روح‌الله خلیلی از چناران مقام اول، حسین ستوده از تربت‌جام مقام دوم و علی‌اکبر محمودآبادی از نیشابور مقام سوم را به دست آوردند، همچنین در دسته مثبت 96 کیلوگرم نیز پس از رقابت‌هایی جذاب و دیدنی محسن خاکشور از فاروج مقام اول، حسن عباسپور از فاروج مقام دوم و مصطفی مداحی از تربت‌جام مقام سوم را کسب کردند.

مسابقات کشتی با چوخه گود امام مرشد که قدمتی بیش از 400 سال دارد هرساله در روز 14 فروردین برگزارشده و کشتی‌گیران مختلفی در آن حضور می‌یابند.

 

خبرنگار علیرضا شادکام

 

نظر شما