خراسان شمالی میزبان اردوی تیم ملی کوراش آقایان

۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۰:۰۴:۰۸
کد خبر: ۶۹۳۵۳۰
خراسان شمالی میزبان اردوی تیم ملی کوراش آقایان
این اردوها به‌منظور آمادگی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی که در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود، بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ بعد از چهارمین مرحله اردوی آمادگی مشهد، یک‌سری از دعوت‌ شدگان به اردوی تیم ملی در تاریخ 3 فروردین عازم مسابقات آسیایی بزرگسالان در هندوستان شدند که 3 طلا، 3 نقره و 2 برنز حاصل تلاش کاروان ایران بود و با این تعداد مدال ایران به‌صورت تیمی بعد از ازبکستان و در جایگاه دوم قرار گرفت.

در ادامه سلسله اردوهای آمادگی برای جاکارتا پنجمین مرحله اردوها در خراسان شمالی و به میزبانی شهرستان بجنورد در تاریخ 19 فروردین‌ماه لغایت 30 فروردین در محل مجموعه ورزشی علیدخت، خانه جودو استان، برگزار می‌شود.

اسامی دعوت‌شدگان به این اردو به شرح زیر می‌باشد:

جعفر فیروزآبادی، امید تیزتک، قاسم احدی، جعفر پهلوانی و خسرو رحیمی از خراسان رضوی و بهزاد وحدانی، مصطفی دلیریان، حمید سلیمانیان، وحید قایمی، علی مردانی، الیاس علی‌اکبری، مجتبی باغچقی، حامد رشیدی، رضا حسن‌زاده، حسن عباسپور و الیاس پاک‌دل از خراسان شمالی، محمد ملک محمدی از تهران و محمدعلی ذاکری از یزد.

دعوت‌شدگان در بعدازظهر روز شنبه 18 فروردین باید با در دست داشتن معرفی‌نامه از استان، پاسپورت، شناسنامه، عکس، کارت ملی و کارت بیمه ورزشی خود را به مسئول اردو معرفی نمایند.

خسرو دلیر، سرمربی و رضا مهنان، حسین علی‌اکبری و علی معلومات مربیان این تیم هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز