ارشد نظامی آجا در استان :

نقش بی بدیل شهید صیاد شیرازی در ساماندهی پادگان ها

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۷:۴۲:۵۱
کد خبر: ۶۹۵۶۰۶
نقش بی بدیل شهید صیاد شیرازی  در ساماندهی پادگان ها
ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی گفت : شهید صیاد شیرازی در ساماندهی پادگان ها نقش بی بدیلی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ امیر سرتیپ دوم  ابراهیم گل گلی در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در مسجد حاج صفایی شهرستان بجنورد اظهار کرد :  شهید سپهبد صیاد شیرازی در ساماندهی پادگان ها نقش بی بدیلی داشت .

وی افزود : شهید صیاد شیرازی پس از انقلاب  به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش ، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سایر سمت هایی که در آن خدمت صادقانه کرد ، توانست در ساماندهی پادگان ها نقش کلیدی ایفا نماید.

گل گلی در ادامه با اشاره به اینکه سپهبد صیاد شیرازی  در ستاد مرکزی سپاه نیز عضویت داشت ، خاطر نشان کرد :تاسیس قرارگاه حمزه سیدالشهدا که نقش هماهنگ کننده بین نیروهای ارتش و سپاه  را داشت توسط این شهید بیانگر تعلق خاطر این بزرگوار به ارتش و سپاه بود و درواقع این بزرگوار هم به ارتش جمهوری اسلامی و هم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق دارد.

وی همچنین به عملیات غرور آفرین مرصاد اشاره کرد و افزود : در واقع نقشه ها و تدابیر شهید صیاد شیرازی  در عملیات مرصاد عامل شکست سنگین منافقین بود و منافقین کوردل نیز با ترور این فرد بزرگ  ، برگی دیگر از جنایت های هولناک خود را ثبت کردند.

ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی همچنین به مراسم تشییع این شهید بزرگ اشاره کرد و گفت : خیل عظیم تشییع کنندگان این شهید بزرگ بیانگر محبوبیت و توانایی بالای این شهید بود که خرد نظامی را با احساسات مردمی ترکیب کرده بود .

 

خبرنگار : مهدی رضائی 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز