تشکلات کارگری و کارفرمایی پل ارتباطی موثر بین مسئولین و جامعه هدف می باشد

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۰۹:۰۷:۵۳
کد خبر: ۶۹۷۳۱۸
تشکلات کارگری و کارفرمایی پل ارتباطی موثر بین مسئولین و جامعه هدف می باشد
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در جمع نمایندگان کارگران استان ، تشکلات کارگری و کارفرمایی را پل ارتباطی موثر بین مسئولین و جامعه هدف عنوان نمود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  اولین جلسه هم اندیشی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، معاون روابط کار ، رییس اداره تشکلات کارگری و کارفرمایی این اداره کل و روسای شوراهای اسلامی کار ، روسای هیات مدیره انجمن های صنفی و روسای هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته استان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید .

نوری مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در این نشست ضمن قدردانی و تشکر از تلاشها و عملکرد تشکلهای کارگری و کارفرمایی استان در سال گذشته و رابطه شایسته و تعامل موثر تشکلات و شوراهای اسلامی کار با یکدیگر و این اداره کل ، تشکلات کارگری و کارفرمایی را پل ارتباطی موثر بین مسئولین و جامعه هدف عنوان کرد و افزود : تشکل ها برای موفقیت باید ضمن تعامل موثر و وسیع با یکدیگر و پرهیز از حاشیه ها، با خرد جمعی به پیشبرد امور کمک نمایند .

وی در ادامه اظهار داشت: تعامل سازنده تشکلات کارگری و کارفرمایی منجر به افزایش بهره وری و کاهش تنش در واحد های کارگری می گردد. 

نوری در ادامه ضمن اشاره به در پیش رو بودن هفته گرامیداشت کار و کارگر به حضور پررنگ تشکلهای کارگری و خانواده کارگران و نیز پیگیری و انعکاس مسائل و موضوعات مروبط به جامعه کارگری به صورت ویژه تاکید نمود.

در ادامه جلسه نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی استان مشکلات و نظرات خود را مطرح نمودند و مقرر گردید همکاری و مساعدت لازم با اداره و کارگران واحد خود جهت تحقق هدف های مشخص و مربوطه داشته باشند. در پایان نیز به نمایندگان حاضر در جلسه ازسوی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان لوح تقدیر اهداء گردید.

 

نظر شما