ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد:

ارتش بر عهد دیرین خود با ولایت استوار است

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۴:۲۱
کد خبر: ۶۹۷۹۰۲
ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مطرح کرد : ارتش بر عهد دیرین خود با ولایت استوار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گل گلی در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش اظهار کرد : ارتش بر همان عهد دیرین خود با ولایت که در 19 بهمن توسط همافران بسته شد ، استوار است  و به عنوان سرباز ولایت در هر زمان و مکانی که مورد نیاز باشد حضور پیدا می کند.

وی  افزود : بعد از آن عهد تاریخی ارتش همواره در صحنه های حساس  نظام ورود پیدا کرده است و رشادت ها و جان فشانی های بسیاری در 8 سال دفاع مقدس و برقرای امنیت در سطح کشور گام های مهمی برداشته است.

امیر گل گلی  خاطر نشان کرد : گروهک های معاند بسیاری در تلاش بودند که انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند و دستاورد ها و آرمان های آن را به تاراج ببرند که با حضور ارتش انقلابی و ولایی در کنار سایر نیروهای انقلاب مانع تحقق این رویای خام گروهک های معاند شد .

وی در ادامه افزود : گروهک های معاندی که به اهداف خود نرسیدند ، شعار انحلال ارتش را مطرح کردند که با تیزبینی امام راحل  و انتخاب روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش این نقش شوم با شکست روبرو شد.

 

خبرنگار : مهدی رضایی

 

نظر شما