معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی:

اختصاص ۲میلیارد ریال اعتبار جهت تامین کتاب درسی مناطق کم برخوردار

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۳:۵۵
کد خبر: ۶۹۸۲۶۰
اختصاص ۲میلیارد ریال اعتبار جهت تامین کتاب درسی مناطق کم برخوردار
معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 2میلیارد ریال اعتبار برای طرح کمک جهت تامین کتاب درسی دانش آموزان مناطق کم برخورداردر سال تحصیلی 98-97 اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛  قنبرعلی خوش آینه گفت:در راستای توسعه عدالت آموزشی توام با بکار گیری فن آوری اطلاعات در مناطق کم برخوردار برای تامین بخشی از کتاب درسی تاسیس یافته است .

وی ادامه داد:در دولت تدبیر امید با شعار عدالت محوری به منظور ایجاد انگیزه وکمک به دانش آموزان مناطق کم برخوردار وکمتر توسعه یافته این طرح در این مناطق اجرایی می شود.

خوش آینه افزود:ما با استفاده از برسی اطلاعات وآمار مستند شده در سامانه فروش وتوزیع کتابهای درسی (irtextbook.ir)به نحوی برنامه ریزی نموده تا مدارس مشمول ازاین طرح برخوردار شوند .

وی افزود:مدیران شهرستانها ومناطق با جدیت وهمت در اجرای این طرح تلاش کنند تا بتوانیم برای سالهای آتی افزایش اعتبار داشته باشیم .

رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این باره گفت: مدیران محترم مدارس می توانند ضمن تهیه لیستی از دانش آموزان کم برخوردار جهت تهیه کتاب نیم بها به سامانه نام نویسی دانش آموزان ( سناد ) مراجعه و اقدام به ثبت سفارش بر مبنای لیست مذکور که به تایید کمیته برنامه ریزی رسیده است ، نمایند .

وی افزود : کلیه بخشنامه ها و فرایند ثبت به صورت مصور در سامانه ثبت سفارش کتاب به آدرس irtextbook.ir قرار گرفته است .

لازم به ذکر است اولیای محترم جهت ثبت سفارش کتاب به صورت مستقل نیز با مراجعه به سایت مذکور از طریق کد ملی دانش آموز و سریال شناسنامه اقدام به ثبت سفارش کتاب نمایند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز