از سوی معاون وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی:

مجوز تاسیس مرکز کارآموزی بین کارگاهی مخابرات خراسان شمالی صادر شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۲:۰۶
کد خبر: ۶۹۸۲۶۹
مجوز تاسیس مرکز کارآموزی بین کارگاهی مخابرات خراسان شمالی صادر شد
در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی مخابرات منطقه خراسان شمالی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ،مجوز افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی مخابرات استان صادر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ مهندس هاشمی مدیر مخابرات منطقه ضمن  اعلام این خبر ،تصریح کرد: به منظور ارتقاء مهارت و توانمندی شاغلین مخابرات منطقه خراسان شمالی و بهره مندی مستمر از ظرفیت های موجود در جهت ارائه خدمات آموزشی و تاکید بیشتر بر آموزش های عملی و درپی تفاهم نامه منعقده این مجموعه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان خوشبختانه با پیگیریهای انجام شده مجوز تاسیس مرکز کارآموزی بین کارگاهی مخابرات خراسان شمالی از سوی معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر شد.

هاشمی خاطر شان کرد : صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران و کارکنان این مجموعه از طریق ایجاد مرکز آموزش جوار کارگاهی و آموزش ضمن کار محقق می شود و با توجه به نیازهای آموزشی رشته های مختلفی برای کارگران و کارکنان واحدها ارائه می شود.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی در خصوص دیگر توافقات به دست آمده با مجموعه فنی و حرفه ای استان گفت : پس از  مذاکرات و نشستهای هماهنگی و هم اندیشی که بین دو مجموعه  برگزار شد ، با امضا تفاهم نامه آموزشی ،طرفین جهت همکاری در زمینه های علمی و  آموزشی و برگزاری دوره های تخصصی به توافق رسیدند.

هاشمی ، آموزش عمومی جامعه را بخش مهمی از فعالیت های فنی و حرفه ای عنوان کرد و یادآور شد: تعاملات آموزشی دو جانبه از موارد مهم در ایجاد اشتغال و ارتقای مهارت و همچنین موجب تامین نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنایع بوده و دوره های آموزشی برگزار شده توسط واحد آموزش در صنایع اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در رشته های مرتبط ، بسیار تاثیرگذار می باشد.

 

خبرنگار : منیژه سهرابی راد 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز