حمایت از کالاهای ایرانی راه رشد اقتصاد کشور

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۸:۴۲
کد خبر: ۷۰۱۰۴۹
حمایت از کالاهای ایرانی راه رشد اقتصاد کشور
مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی حمایت از کالاهای ایرانی را یکی از دغدغه های اصلی این مرکز در تهیه اغلام مورد نیاز دانسته و گفت: اگر همه دست به دست هم دهیم با حمایت از تولیدات داخلی اقتصاد ما هم رو به رشد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، کوروش بهادری یکی از دغدغه های این مرکز را حمایت از کار و تولیدات ایرانی دانسته و گفت: باید در این زمینه فرهنگ سازی مناسبی صورت گیرد تا برخی تصورات نادرست که به اشتباه رایج شده اصلاح شوند

بهادری اعتماد سازی را قدم اول فرهنگ سازی دانسته و افزود: هرچقدر کیفیت اجناس داخلی ما مرغوبتر شود مردم رغبت بیشتری به خرید کالاهای داخلی خواهند داشت، تولیدکنندگان باید به گونه ای عمل کنند که اعتماد سازی لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: اگر این اعتمادسازی در مردم ایجاد شود مردم مطمئنا تمام اجناس و موادرمورد نیاز خود را از تولیدات داخلی استفاده خواهند کرد البته تولیداتی که کیفیت بالایی داشته و قیمتش هم نسبت به محصولات خارجی کاهش داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای رونق اقتصاد کشور برنامه بسیار خوبی را ارائه داده و گفته ها و دستورات خوبی را داشته اند گفت: دستورات لازم را داده ایم تا لوازم و ابزار ورزشی را فقط از تولیدات داخلی خریداری شوند، همچنین طی جلساتی که با پیمانکاران داشته ایم دستور داده شده که مواد اولیه و تمام مصالحشان را از تولیدات داخلی تهیه کنند.

وی ادامه داد: وقتی که ورزشکاران و مردم در پایگاه های قهرمانی و اماکن ورزشی حضور داشته باشند و ببینند که تمام این اقلام مورد استفاده در این اماکن از محصولات با کیفیت داخلی است قطعا تاثیر خودش را خواهد گذاشت و این در همه نهادینه خواهد شد.

کوروش بهادری حمایت مردم را وابسته به کیفیت دانسته و افزود: در حال حاضر در سفر های سیاحتی و زیارتی نیز مردم سوغات خود را از داخل تهیه کرده و از اجناس بی کیفیت دیگر کشور ها خریداری نمی کنند.

بهادری گفت: به تولید کنندگان داخلی توصیبه میکنم که تا میتوانند کیفیت تولیدات داخلی رابالا برده و با قیمت مناسب در اختیار مردم بگزارند، هرچه کیفیت بهتر باشد خرید آن محصول افزایش یافته و قطعا سرمایه گزاران نیز به آن اهداف خودشان خواهند رسید.

وی در پایان تاکید کرد: اگر همه ما دست به دست هم داده و تمام مسئولین با هم هماهنگ باشند ، بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تولیدات داخلی را مورد توجه قرار بدهند، ناخود آگاه اقتصاد ما هم رو به رشد خواهد شد و دیگر برای رفع نیازهای خودمان دست یاری به کشور های خارجی دراز نخواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز