تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی برای طرح‌های ورزشی فاروج

۱۳۹۷/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۵:۱۱
کد خبر: ۷۰۴۱۸۰
تخصیص اعتبار ۱۰۰ درصدی برای طرح‌های ورزشی فاروج
رئیس اداره ورزش و جوانان فاروج از تخصیص اعتبار 100 درصدی برای طرح‌های ورزشی شهرستان خرداد

علی‌اکبر کیوان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: سه طرح ورزشی در شهرستان فاروج در حال تکمیل است که برای سالن چندمنظوره تیتکانلو و سالن ورزشی روستای خیرآباد درمجموع 1 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار تخصیص‌یافته و طی امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

کیوان ادامه داد: ساخت استخر شهرستان فاروج در سال 89 کلنگ خورده و قرار بود دوساله به بهره‌برداری برسد اما علا رقم پیشرفت فیزیکی 50 درصدی هنوز ناتمام مانده است، برای این استخر نیز 1 میلیارد تومان از اعتبارات ملی اختصاص‌یافته و این طرح نیاز به 1 میلیارد دیگر دارد که در صورت تخصیص به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فاروج سالن ورزشی روستای خیرآباد را نخستین طرح از محل اعتبارات تبصره 22 ماده 180 قانون برای ساخت سالن ورزشی در روستاهای کانون جمعیت عنوان کرده و افزود: این سالن با مساحت 1500 مترمربع در حاشیه جاده این روستا و در مجاورت بوستان آن ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون سرانه فضای ورزشی در خراسان شمالی 49 صدم مترمربع و میانگین کشوری 1.2 مترمربع است و این در حالی است که شهرستان فاروج بدون داشتن فضای ورزشی مهمی چون استخر دارای بیشتری سرانه ورزشی در استان است

 

انتهای پیام./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز