مانورترکیبی مشارکتی جمعیت هلال احمرخراسان شمالی انجام شد

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۹:۱۱
کد خبر: ۷۰۴۶۶۰
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: مانورترکیبی مشارکتی به مناسبت هفته گرامیداشت جمعیت هلال احمر با هدف بازتوانی و ارزیابی نیروهای عملیاتی و همچنین مدیریت بحران در زمان وقوع حوادث برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن نجات گفت: این مانور به صورت مشترک توسط جمعیت هلال احمر و با همکاری  دستگاه های اجرایی برگزارشد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در آن حضورداشتند.

نجات ادامه داد: امدادگران و نجاتگران در این عملیات میدانی نشان دادند که برای خدمت به مردم  در حوادث مختلف طبیعی و غیرمترقبه آماده هستند.

وی اجرای این مانوررا بسیار مثبت ارزیابی کرده و افزود:  در عین حال برای رسیدن از شرایط موجود به شرایط مطلوب و رسیدن به یک انسجام در مدیریت بحران باید مانورهای رومیزی برگزار کنیم .

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: برای افزایش توان مدیرتی نیازمند نگاه استراتژیک به مدیریت بحران و بروز کردن اطلاعات هستیم.

نجات گفت: در این مانور هشت تیم ازهر شهرستان،تیم های واکنش سریع تیم کوهستان،تیم توانا ،نجات جاده،ست نجات،15 آمبولانس  در مجموع با 100 نیروی عملیاتی حضور داشتند که تمام اهداف تعیین شده برای ارزیابی توان تیم های عملیاتی محقق شد.     

دراجرای مانور ترکیبی مشارکتی استانداری، فرمانداری، شهرداری،آتش نشانی،نیروی انتظامی ،پلیس راهنمایی و رانندگی واورژانس  با جمعیت هلال احمر همکاری داشتند.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز