هدف‌گزاری ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گزاری برای فاروج

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۳۲:۳۵
کد خبر: ۷۰۷۶۴۹
هدف‌گزاری ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گزاری برای فاروج
فرماندار شهرستان فاروج طی نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گزاری از هدف‌گزاری برای جذب سرمایه 2 هزار میلیاردی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی شوشتری طی نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گزاری شهرستان فاروج گفت: هم اکنون نخستین مأموریت دستگاه‌های اجرایی شهرستان شناسایی فرصت‌های سرمایه گزاری بر اساس مزیت‌ها در چارچوب ظرفیت‌های موجود است.

وی ادامه داد: شناسایی سرمایه گزار باید در اولویت کارها قرار گیرد، مدیریت این فرآیند برای رسیدن به این مهم هدف‌گزاری شده است.

مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی نیز با اشاره به هدف‌گزاری ایجاد 11 هزار فرصت شغلی در استان برای سال جاری گفت: شهرستان فاروج تحقق 140 درصدی را در ایجاد فرصت‌های شغلی بر اساس سهمیه سال گذشته داشته است و با توجه به معرفی طرح‌هایی با نیاز میانگین تسهیلات چهار میلیارد ریالی رتبه نخست را در این بخش استان دارد.

حسن نوری ادامه داد: 30 درصد تسهیلات اشتغال در سال جاری به صورت شناور است و هر شهرستان به تناسب ظرفیت‌ها می‌تواند از این تسهیلات بهره‌امند شود.

وی افزود: هم اکنون نوبت ورود به حوزه پرداخت از سوی بانک‌ها برای این تسهیلات هستیم.

فرماندار شهرستان فاروج در حاشیه این کار گروه گفت: برای رصد هرچه بهتر حوزه اقتصاد دو کارشناس در این بخش فعال شدند و در حوزه بخشداری‌ها نیز با این رویکرد یک نیرو فعال شده است.

هادی رجایی نیا با بیان اینکه هدف گزاری ورود سرمایه برای امسال تا دو هزار میلیارد ریال است گفت: از برخی دستگاه‌ها به خاطر تأخیر در پاسخ استعلام‌ها در حوزه‌های اقتصادی انتقاد داریم.

وی در ادامه افزود: همه نگاه‌ها نباید به سمت بانک‌ها باشد و گاهی اشکال از خود دستگاه بوده و در همین راستا پنجره واحد سرمایه گذاری در شهرستان ایجاد می‌کنیم.

 

انتهای پیام. /

نظر شما