"ارائه خدمات مشاوره ای" نمونه بارز اثرگذاری پلیس جامعه محور است/ مصالحه ۸۹ درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۵:۰۵:۰۳
کد خبر: ۷۰۸۹۱۳
ارائه خدمات مشاوره ای نمونه بارز اثرگذاری پلیس جامعه محور است/ مصالحه ۸۹ درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری خراسان شمالی
فرمانده انتظامی استان با اشاره به مصالحه 89 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری، گفت: ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناختی استان نمونه بارز اثرگذاری پلیس جامعه محور است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار"علیرضا مظاهری" گفت: نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری و استفاده از علوم اجتماعی و تربیتی، گام های مؤثری در راه امنیت عمومی و آرامش روانی جامعه برداشته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به نقش فعالیت های پیشگیرانه در کاهش وقوع جرم، تصریح کرد: فعالیت های علمی و مشاوره ای در اولویت فعالیت های پیشگیرانه پلیس قرار دارد.

وی بیان داشت: واحدهای مشاوره کلانتری ها به طور روزانه پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی و آسیب های اجتماعی هستند و شهروندان می توانند همه روزه در ساعات اداری به این واحدها مراجعه و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره مند شوند.

سردار مظاهری پیشگیری از آسیب های اجتماعی را مهمترین وظیفه مددکاران اجتماعی دانست و بیان کرد: مددکار اجتماعی در مراحل رسیدگی به پرونده های افراد، علاوه بر رعایت راز داری کامل با ریشه یابی مشکلات درمان های لازم را نیز ارائه کند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به مصالحه 89 درصدی پرونده های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناختی نمونه بارز اثرگذاری پلیس جامعه محور است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان با بیان اینکه با تلاش کارشناسان مرکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری ها 327 نفر از خدمات مشاوره بهره مند شده اند، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از 413 فقره پرونده ارجاع شده به این دوایر 366 فقره منجر به مصالحه شده است.


انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز