کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا توسط ورزشکار خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۲:۱۲:۳۵
کد خبر: ۷۰۹۶۲۳
کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا توسط ورزشکار خراسان شمالی
شاهین مهردلان ورزشکار ماده پرتاب وزنه خراسان شمالی به قهرمانی در مرحله دوم لیگ طلایی ایران سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا را کسب کرد.

به گزارش برنا؛ ورزشکار ارزنده پرتاب وزنه خراسان شمالی با کسب مقام قهرمانی مرحله دوم لیگ طلایی کشور موفق به دریافت سهمیه مسابقات آسیایی جاکارتا شد

شاهین مهردلان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: 11 سال است که در رشته پرتاب وزنه فعالیت دارم و در تمامی رده‌های سنی قهرمانی ایران و عضویت در تیم ملی رادارم، اکنون هم با کسب مقام قهرمانی لیگ طلایی کشور موفق به کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا شده‌ام.

مهردلان بابیان اینکه در مرحله اول لیگ طلایی به دلیل اینکه در دوره بدن‌سازی بوده و آمادگی کافی نداشتم شرکت نکردم، افزود: این مسابقات بالاترین سطحی بود که تابه‌حال شرکت کرده بودم و با حضور 4 قهرمان مسابقات آسیایی، لیگ ایران حتی از مسابقات آسیایی هم‌سطحش بیشتر بود.

وی رکورد آسیایی این رشته را 20 عنوان کرده و گفت: در این مسابقات با پرتاب 19 متر و 63 سانتی‌متری موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ طلایی ایران شدم و با این پرتاب امیدوارم که در مسابقات آسیایی مدال طلا را کسب کنم.

کوروش بهادری در مراسم استقبال از این ورزشکار اظهار داشت: برنامه‌های خود را بر این قرار گذاشته‌ایم تا از ورزشکارانی که شاید موردتوجه خاصی قرار نگرفته‌اند حمایت کنیم و انشالله افتخارآفرینی‌های مختلفی برای استان داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی ادامه داد: در روز آینده هم‌نشستی با آقای مهردلان برگزار می‌کنیم و تا ایشان توقعاتی که از ما به‌عنوان دستگاه ورزش دارد را مطرح کنند، امیدواریم که بتوانیم این توقعات را بجا آوریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار ما از ورزشکاران این است که به استان خود عِرق داشته باشند و اگر مقامی کسب می‌کنند اسم استان خراسان شمالی مطرح‌شده و شهرستان‌ها دیده شوند.

 

انتهای پیام./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز