دستگاه های اجرایی از رسانه های استان حمایت کنند

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۳:۱۷
کد خبر: ۷۰۹۷۷۸
دستگاه های اجرایی از رسانه های استان حمایت کنند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشست با اعضای خانه مطبوعات استان گفت: در راستای حمایت از مطبوعات و رسانه های استان دستگاه های اجرایی و دهیاری ها در اشتراک و خرید نشریات محلی اهتمام داشته باشند.

به گزارش برنا؛ مجید پورعیسی در این نشست که با هدف بیان دغدغه ها و مشکلات رسانه های استان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش می کنیم با صحبت و رایزنی با مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران کل استانداری، تمهیدات لازم برای حمایت از رسانه ها و مطبوعات استان ایجاد شود و به عنوان مثال اداره کل پست برای ارسال نشریات به نقاط مختلف استان می تواند هزینه کمتری را دریافت کند.

وی افزود: بازار کارآمد به معنای دسترسی به اطلاعات کامل است که رسانه ها به تمامی اطلاعات فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و ... دسترسی دارند و باید با بهره مندی از این ظرفیت بتوانند فرصت اقتصادی برای تامین منافع خود فراهم سازند تا وابستگی آنان به دولت برای تامین منابع کاهش یابد.

وی تاکید کرد: خانه مطبوعات استان برای ارتقای رسانه های استان به لحاظ کمی و کیفی باید برنامه زمان بندی ارائه دهد و تاکید می کنم سیاست ها و برنامه های این حوزه باید در کارگروه های تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان ارائه و مصوب شود.

پورعیسی در پایان این نشست مطرح کرد: تمام رسانه های استان را به رعایت انصاف دعوت می کنم و یادآور می شوم تحقق این امر مستلزم داشتن اطلاعات کامل و دقیق در حوزه های مختلف است.

افزایش تعداد رسانه های استان، درخواست حمایت بیشتر دستگاه های اجرایی از نشریات و مطبوعات محلی، تامین اعتبار برای برگزاری کلاس ها و اردوهای آموزشی رسانه ای از درخواست های اعضای خانه مطبوعات استان از حوزه معاونت اقتصادی استانداری در این نشست بود که تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

 


انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز