رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین

آموزش سازهای مقامی و ایرانی اولویت‌ برنامه های موسیقیایی اسفراین است

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۳۴:۳۱
کد خبر: ۷۱۰۰۲۸
آموزش سازهای مقامی و ایرانی اولویت‌ برنامه های موسیقیایی اسفراین است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسفراین با اشاره به ظرفیت‌های بالا موسیقی مقامی در شهرستان اسفراین، گفت: هدف ما آموزش سازهای مقامی و ایرانی است

به گزارش برنا؛ رضا ارغیانی گفت: به دنبال آن هستیم که سومین آموزشگاه موسیقی آزاد را در شهرستان افتتاح کنیم و با وجود چند آموزشگاه موسیقی سطح کیفی و کمی شهرستان در این بخش ارتقا پیدا خواهد کرد.

ارغیانی در خصوص برنامه‌های آینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین، بیان کرد: در سه ماهه دوم سال جاری دو برنامه موسیقیایی در دستور کار داریم و شب شعر رمضان هم بعد از شب‌های احیا در محل اداره فرهنگ و ارشاد برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: تابستان در مسابقات تئاتر در جشنواره های مختلف استانی و کشوری شرکت خواهیم کرد و جشنواره داستان کوتاه که هر ساله به صورت کشوری برگزار می‌شد، امسال به صورت کلاس‌های داستان‌نویسی در سطح استان و در شهر اسفراین برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسفراین با اشاره به ظرفیت‌های موجود در روستاهای این شهرستان، گفت:  تابستان امسال برنامه شب شعر تاتی را در روستا رویین برگزار خواهیم کرد، در چند سال گذشته برنامه‌هایی را در سطح روستاها انجام داده‌ایم ولی به اندازه کافی نبوده است.

ارغیانی ادامه داد: افتتاح مجتمع نسیم بزرگ‌ترین اتفاق فرهنگی و هنری شهرستان بوده است که با افتتاح این مجتمع از آبان ماه سال ٩٤ تا به امروز توانسته‌ایم ظرفیت‌های زیادی از شهرستان را شکوفا کنیم.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته مجتمع فرهنگی و هنری نسیم از طریق مناقصه به بخش خصوصی واگذار و فعالیت های فرهنگی وهنری قابل توجهی برگزار شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز