بهره مندی از آب روستایی در فاروج به ۷۲ درصد می رسد

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۱۰:۲۴
کد خبر: ۷۱۱۴۸۵
بهره مندی از آب روستایی در فاروج به ۷۲ درصد می رسد
رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان فاروج با اشاره به پوشش 72 درصدی بهرمندی روستا ها از آب شرب از هدفگزاری برای رسیدن به 68 روستا از 72 روستای بالای 20 خانوار خبر داد

به گزارش برنا؛ حسین حارث آبادی گفت: از مجموع 72 روستای بالای 20 خانوار شهرستان 60 روستا زیر پوشش خدمات این دستگاه هستند که هدفگذاری امسال در این حوزه رسیدن به 68 روستا است.

حارث آبادی گفت: با اجرای طرح در هشت روستا، شاخص بهره مندی از آب شرب در روستاهای شهرستان 2درصد افزایش یافته و از 70 به 72 درصد می رسد.

وی هشت روستایی که امسال زیر پوشش خدمات این دستگاه می روند، گرماب، باغ محله، زینکانلو، احسان آباد، جنجال آباد، اینچی خان، پیره و یارم گنبد عنوان کرد و افزود: با بهره برداری از طرح های آبرسانی به این روستاها 241 خانوار با 752 نفر جمعیت زیر پوشش می آیند.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان فاروج گفت: با برنامه ریزی و زمان بندی منسجم در تلاش هستیم تا بتوان تابستان امسال را با کمترین بحران و تنش آبی به پایان برسانیم.

حارث آبادی با اشاره به قطع 308 انشعاب غیر مجاز در سال گذشته افزود: قطع 300 انشعاب غیر مجاز، اصلاح و توسعه خط انتقال آب به طول دو هزار متر، اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب به طول 9 هزار متر، لوله گذاری خط انتقال آب به طول چهار هزار متر را از برنامه های پیش بینی شده برای امسال عنوان کرد.

 وی اظهار داشت: امسال 15هزار متر در روستاهای کواکی، خبوشان، حصار اندف و خرق لوله گذاری شبکه توزیع انجام می شود.

جمعیت روستاهای زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی شهرستان فاروج تا پایان سال 96، 9 هزار و 804 خانوار با 30 هزار و 498 نفر جمعیت در 60 روستا بوده که پیش بینی می شود این ارقام تا پایان سال 97 به 10 هزار و 45 خانوار با جمعیت 31 هزارو 250 نفر در 68 روستا برسد.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز