کمک ۳۶ میلیاردی مردم خراسان شمالی برای افطاری نیازمندان

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۸:۰۲
کد خبر: ۷۱۱۵۲۷
کمک ۳۶ میلیاردی مردم خراسان شمالی برای افطاری نیازمندان
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک 36 میلیارد ریالی مردم استان طی سال گذشته برای تهیه سفره های افطاری نیازمندان خبر داد

به گزارش برنا؛ مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با  اعلام اینکه مردم روزه‌دار این استان طی سال گذشته 36 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند، گفت: از مجموع این کمک‌ها یک میلیارد و۲۰۰ میلیون تومان از طریق اجرای طرح همیان مولا  و سه میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان نیز در قالب ارائه سبدهای غذایی  و اطعام نیازمندان پرداخت‌شده است.

اهرابی با اشاره به  فعالیت‌های کمیته امداد این استان در ماه مبارک رمضان برای کمک به معیشت و رفع نیازهای اولیه مددجویان تحت حمایت این نهاد،افزود: این نهاد برای  کمک به خانوارهای نیازمند طرح‌های همیان مولا،اطعام و توزیع سبد غذایی را در برنامه دارد.

وی با دعوت از خیران این استان در مشارکت در کمک‌رسانی به خانوارهای نیازمند گفت:خیران نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۵۸*۸۸۷۷* یاری گر خانوارهای نیازمند این نهاد باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه ویژه‌برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان با محوریت مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود، ادامه داد: مردم نیکوکار و سازمان‌های دولتی و غیردولتی نیز می‌توانند کمک‌های خود را در قالب جیره خشک غذایی و یا غذای گرم از طریق مراکز نیکوکاری به خانوارهای تحت حمایت این نهاد اهدا کنند.

اهرابی  در ادامه از اجرای طرح مفتاح الجنه در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این طرح در قالب دیدار با خانوارهای دارای بیماران خاص و صعب‌العلاج به‌اتفاق مسئولان و خیران در حال اجرا است.

وی همچنین یادآور شد:پایگاه‌های حامی یابی کمیته امداد خراسان شمالی نیز در شب‌های قدر درزمینهٔ جذب حامی برای ایتام خانوارهای تحت حمایت طرح محسنین برپا می‌شود.

 

انتهای پیام./

نظر شما