۱۲۵ زندانی جرایم غیرعمد در انتظار کمک خیران

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۷:۰۵
کد خبر: ۷۱۱۹۶۹
۱۲۵ زندانی جرایم غیرعمد در انتظار کمک خیران
مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۱۲۵ زندانی جرایم غیرعمد در انتظار کمک خیران جهت رهایی از بند حبس هستند.

به گزارش برنا؛ رضا استاجی، مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی به گفت: در حال حاضر 125 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 6 میلیارد تومانی در زندان های خراسان شمالی در بند حبس هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در جشن های گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، 247 زندانی با بدهی هشت میلیارد تومانی آزاد شدند، اظهارداشت: هرچند بخشی از این مبلغ از سوی خانواده زندانیان و یا بخشش شکات تأمین شد ولی انتظار می رود امسال مبلغ بیشتری برای آزادی زندانیان جمع آوری شود.

استاجی با اشاره به اینکه امسال جشن گلریزان در 6 شهرستان بجنورد، اسفراین، مانه و سملقان، شیروان، فاروج و جاجرم برگزار می شود، زمان برگزاری این جشن در مرکز خراسان شمالی را 19 خرداد ساعت 18 و در محل سالن مجتمع ایثار شهرک شاهد بجنورد و با حضور جمعی از مسئولان، خیران و نیکوکاران اعلام کرد.

مدیرعامل ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان خراسان شمالی، زمان برگزاری جشن گلریزان در شهرستان فاروج را نهم خرداد، اسفراین 12 خرداد، مانه و سملقان 20 خرداد، شیروان 22 خرداد عنوان کرد و گفت: زمان برگزاری جشن گلریزان در شهرستان جاجرم متعاقبا اعلام می شود.

وی همچنین شماره حساب ۸۸۸۸۸ نزد بانک تجارت و شماره حساب ۰۱۰۵۵۷۰۷۶۲۰۰۰ نزد بانک ملی و شماره کارت 5859837000426185 به نام ستاد دیه خراسان شمالی را آماده دریافت کمک های خیران و نیکوکاران به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد ذکر کرد.

استاجی افزود: خیران و نیکوکاران همچنین می توانند کمک های خود را از طریق سامانه تلفن همراه با شماره گیری کد #۷۷۷۷۰۵۸*۷۸۰* کمک های خود را به ستاد دیه خراسان شمالی واریز کنند.

 

انتهای پیام./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز