مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی :

ورزش باعث ایجاد روحیه شورونشاط در جامعه است/مربیان ورزشی در شکل‌گیری شخصیت جوانان نقش دارند

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۲۱:۴۶
کد خبر: ۷۱۲۶۲۹
ورزش باعث ایجاد روحیه شورونشاط در جامعه است/مربیان ورزشی در شکل‌گیری شخصیت جوانان نقش دارند
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به نقش ورزش در ایجاد روحیه نشاط در جامعه گفت: باشگاه‌ها باید مکان تربیت پهلوانان و مدال‌آوران باشند

به گزارش برنا؛ کوروش بهادری در جمع باشگاه‌داران و مربیان ورزشی شهرستان بجنورد گفت: در تمامی موارد و سطوح، جامعه ورزش باعث ایجاد روحیه شورونشاط در جامعه خواهد بود و امید به زندگی را در جامعه افزایش خواهد داد.

بهادری به نقش باشگاه‌های ورزشی در تربیت نسل جوان اشاره‌کرد و افزود: ورزشکاران مخصوصاً در سنین پایین از مربیان خود بسیار تأثیرپذیر هستند، لذا شایسته است که مربیان رفتار خود را به گونه قرار دهند که این تأثیرپذیری جنبه مثبت داشته باشد و پهلوانان و مدال‌آوران زیادی را برای استان تربیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی باشگاه‌های غیرمجاز را یکی از معضلات حوزه ورزش دانسته و افزود: هرگونه فعالیت ورزشی و باشگاه‌داری نیازمند اخذ مجوز است و مطمئن باشید که با باشگاه‌های فاقد مجوز و غیرمجاز برخورد خواهد شد

وی ادامه داد: از باشگاه‌ها درخواست داریم که تنها از مربیان دارای مدارک معتبر استفاده کنند، از هیئت‌های ورزشی نیز انتظار داریم نسبت به فعالیت مربیانی که مدارک مربیگری را ندارند اقدامی قاطع انجام دهند

بهادری اخلاق را رکن اصلی ورزش دانسته و افزود: هر مربی و باشگاه‌دار در شکل‌گیری شخصیت جوانان نقش دارد لذا از آن‌ها بیشتر انتظار است که با رعایت موازین اخلاقی و هنجارهای جامعه الگوی مناسبی برای نسل جوان و ورزشکاران باشند.

وی با اشاره به حضور بعضی از مربیان در جوامع مجازی گفت: شما عضوی از جامعه ورزشی هستید لذا در کانون توجه و الگوی جوانان قرار خواهید داشت، انتظار می‌رود که صرفاً در رابطه با ورزش فعالیت کنید و از ورود به مسائل حاشیه‌ای بپرهیزید.

ورزش، بهترین عامل پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی است

مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد نیز در حاشیه‌ این نشست گفت: از هرکسی که سؤال کنید همه میگویند بهترین و سالم‌ترین نشاط که می‌تواند در پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی نقش ایفا کند ورزش است.

یاران ادامه داد: ورزش باعث ایجاد روحیه پهلوانی می‌شود، وقتی کسی یک پهلوان باشد خودش الگو شده و در بسیاری از موارد و مشکلات با حضور آنان حل می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد با تأکید بر نقش مهم مربیان در شکل‌گیری شخصیت جوانان گفت: شما مربیان فرهنگ‌سازید چه در جهت مثبت و چه در جهت منفی، اما سؤال اینجاست که آیا توانسته‌اید در جهت تقویت بنیاد خانواده و برای پایبند بودن و قناعت در زندگی نقش ایجاد کنید؟

وی ادامه داد: جامعه ورزش اخلاق مدار هستند و در موضوع جوانان دغدغه دارند، لذا انتظار داریم اگر یک نفر متعهد به این اخلاق نباشد خودتان حساسیت نشان دهید زیرا حیثیت جامعه ورزش را می‌برد.

 

انتهای پیام./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز