تصویب طرح توسعه پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی درحضور استاندار

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۱:۴۴:۰۱
کد خبر: ۷۱۳۱۹۴
تصویب طرح توسعه پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی درحضور استاندار
با تشکیل نشست هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی به ریاست محمدرضا صالحی استاندار، طرح توسعه و تکمیل پردیس این دانشگاه مصوب شد.

به گزارش برنا؛ مقام عالی دولت در استان و رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در این نشست با یادآوری شعار صرفه جویی در همه جا، هزینه در آموزش و پرورش، تاکید کرد: هرگونه صرف هزینه در امور آموزشی و پرورشی به منزله سرمایه گذاری برای آینده جامعه محسوب می شود.

محمدرضا صالحی ضمن اعلام موافقت خود با طرح توسعه پردیس دانشگاه فرهنگیان در بجنورد افزود: راهکارهای بودجه ای این امر در نشستی با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بررسی و پیگیری شود.

حبیب صفرزاده رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی هم در این نشست گزارشی از روند اجرایی طرح های توسعه ای این دانشگاه ارائه کرد و گفت: در ۴ سال آینده حدود ۳۶۰ هزار معلم بازنشسته می شوند بنابراین سالانه باید بین ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر در دانشگاه فرهنگیان کشور پذیرش شوند تا نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش تامین شود.

در ادامه جلسه هر یک از اعضای هیئت امنای این دانشگاه به بیان نظرات و پیشنهادهای خود برای توسعه فضای فیزیکی و تکمیل منابع این واحد دانشگاهی پرداختند.

 


انتهای پیام./

نظر شما