سالن صخره‌نوردی مانه و سملقان بهره‌برداری می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۳:۳۶
کد خبر: ۷۱۳۷۸۶
سالن صخره‌نوردی مانه و سملقان بهره‌برداری می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان مانه و سملقان با اشاره به اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان از بهره‌برداری سالن صخره‌نوردی تا 15 روز آینده خبر داد

به گزارش برنا؛ یونس کریمان در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: 5 سالن نیمه‌کاره در سطح شهرستان مانه و سملقان وجود داشت که تا 30 درصد پیشرفت کاری داشتند، با پیگیری‌های مختلفی که انجام‌گرفته است و جلسات مختلف با مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی و فرماندار شهرستان برای بعضی از این سالن‌ها که طرح‌های استانی هستند بودجه‌ای در نظر گرفته‌شده است

کریمان ادامه داد: در سال‌های قبل در برخی روستاها یک سالن 100 متری ساخته‌شده است اما متأسفانه برای بیشتر این سالن‌ها امتیاز آب و برق و گاز در نظر گرفته نشده است و نزدیک به 8 سال است که این سالن‌ها بدون استفاده مانده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مانه و سملقان به جانمایی نامناسب برخی از این سالن‌ها و فاصله زیاد از روستا اشاره‌کرده و افزود: در این سالن‌ها باید حداقل چندین رشته همانند تکواندو، جودو، پرورش اندام، کاراته و ... فعال می‌شد و آقایان و بانوان از آن استفاده می‌کردند ولی سوای بحث امتیازات در برخی از روستاها این سالن‌ها نیز در فاصله دوری از روستا قرار دارند.

کریمان در ادامه افزود: نشست‌های مختلفی با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی و فرماندار شهرستان داشته‌ایم تا بتوانیم این مشکلات را مرتفع سازیم، خوشبختانه برای تعمیر و تجهیز اعتبارات لازم در سال 96 قرار داده شد اما چون به‌صورت اسناد ارائه‌شده است موفق به اقدام نشدیم.

وی ادامه داد: به سالن پیش قلعه 600 میلیون تومان بودجه اختصاص‌یافته و امیدواریم که این سالن تکمیل شود، برای دیگر سالن‌های نیمه‌کاره‌ای که در طرح استانی هستند نیز بودجه‌ای در نظر گرفته‌شده است تا به اتمام برسند.

سالن صخره‌نوردی شهرستان در حال تکمیل است

یونس کریمان به تکمیل سالن صخره‌نوردی شهرستان اشاره‌کرده و افزود: پیمانکاران در این سالن مشغول کار هستند، دیواره‌های آن نصب‌شده و امیدواریم تا 15 روز آینده این سالن راه‌اندازی شود، مکاتبات لازم هم صورت گرفته تا انشعابات مختلف آب، برق و گاز نیز برای این سالن‌ها فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان مانه و سملقان ادامه داد: متأسفانه سالن‌های فعال ما استاندارد لازم برای مسابقات کشوری را ندارد والا آمادگی کامل راداریم تا در رشته‌های مختلف میزبان مسابقات کشوری را هم داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه فرمانداری و استانداری نهایت توجه را به جامعه ورزشی دارند و امیدواریم با حمایت‌های این نهادها و اداره کل ورزش جوانان بتوانیم ورزش شهرستان را توسعه داده و جایگاه ویژه‌ای برای آن در استان بسازیم.

 

انتهای پیام./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز