نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: برپایی نمایشگاه قرآن در ترویج آموزه های دینی جامعه اثر گذار است

۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۷:۴۷
کد خبر: ۷۱۳۸۰۵
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی: برپایی نمایشگاه قرآن در ترویج آموزه های دینی جامعه اثر گذار است
نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان گفت: برپایی نمایشگاه قرآن کریم فعالیتی بسیار ارزشمند در راستای ترویج آموزه های دینی جامعه است.

به گزارش برنا؛ علی اکبری در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم در بجنورد، اظهار داشت: بهترین راه شناساندن قرآن به عموم جامعه برگزاری چنین نمایشگاههایی است که علاقمندان می توانند با نگاه بصری چیزهای زیادی را از آموزه های قرآنی کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه قرآن، خودسازی و ماه بهره مندی از ذخایر دینی است، اظهار کرد:  می بایست در این ماه به قرآن توجه زیادی داشته و از برپایی برنامه هایی همچون نمایشگاه قرآن کریم بهره لازم را ببریم .

مهندس اکبری به برپایی این نمایشگاه در محل خانه فرهنگ شهرداری بجنورد، اشاره کرد و افزود: این امر خود یک ابتکاری است که در مرکز شهر برگزار تا همه علاقمندان بتوانند از این نمایشگاه بازدید و از محصولات عرضه شده به خوبی بهره مند شوند.

وی با تاکید بر توجه به ترویج آموزه های دینی و قرآنی، افزود: قرآن را بیشتر بخوانیم و به درستی به دستورات آن عمل کنیم.

نماینده مردم شهرستان های بجنورد، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه نقش موثری در توجه بیش از پیش مردم به حوزه قرآنی دارد و حضور مردم در این حوزه نشانگر علاقمندی آن ها به فعالیت های دینی و قرآنی است.

اکبری، در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برپایی دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم در شهرستان های استان و به ویژه در بجنورد، خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با برگزاری این نمایشگاه، عجین شدن جامعه با فرهنگ قرآن و فرهنگ کتاب و کتابخوانی را فراهم کرده است که این امر بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

وی در خاتمه خواستار حضور همه اقشار مختلف مردم در نمایشگاه قرآن کریم شد و ابراز خرسندی کرد: تا از این طریق شاهد ترویج بیش از پیش آموزه های قرآنی در استان باشیم.

دوازدهمین نمایشگاه قرآن کریم استان از دوم تا سیزدهم خرداد ماه جاری در دونوبت صبح ها ٩ تا ١٢ و عصر ها ١٧ تا ٢٢ در محل خانه فرهنگ شهرداری بجنورد برای بازدید عموم دایر است.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز