اولین خانه جوان استان ساخته خواهد شد

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۱۳:۱۷:۱۲
کد خبر: ۷۱۵۶۲۰
اولین خانه جوان استان ساخته خواهد شد
سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از کلنگ زنی ساخت اولین خانه جوان خراسان شمالی در شیروان خبر داد

امان‌الله فیروزه در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: با حمایت‌های مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان شمالی و به‌منظور ارتقا مشارکت اجتماعی و ایجاد زمینه برای حضور بیشتر جوانان کلنگ ساخت اولین خانه جوان استان خراسان شمالی در شهرستان شیروان زده خواهد شد

فیروزه ادامه داد: در شهرک امام شهرستان شیروان زمینی به مساحت 450 مترمربع در نظر گرفته‌شده، شرکت پیمانکار نیز برای ساخت آن مشخص‌شده است و طی چند روز آینده مراسم کلنگ زنی این واحد برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در ادامه افزود: واحد خانه جوان شهرستان شیروان در دوطبقه ساخته خواهد شد که دارای سالنی چندمنظوره برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، مشاوره، اتاق‌های فکر، جلسات هم‌اندیشی، مجمع‌های فرهنگی، مجمع‌های ورزشی و ... در اختیار جوانان شهرستان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به استیجاری بودن مکان خانه جوان در بجنورد گفت: برای بجنورد و اسفراین نیز به دنبال مکان مناسبی هستیم تا کار کلنگ زنی و ساخت خانه جوان در این شهرستان‌ها نیز آغاز شود.

فیروزه ادامه داد: برای سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین تخصیص بودجه 100 درصدی صورت گرفته، پیمانکاران مشخص‌شده و آماده آغاز ساخت خانه جوان هستیم، در شهرستان‌های دیگر نیز اگر در سال جاری ردیف بودجه اختصاص پیدا کند عملیات ساخت آغاز خواهد شد.

وی خانه‌های جوان رامکانی برای تربیت مدیران آینده دانسته و افزود: خانه جوان در حقیقت محل همفکری، مشارکت، هم‌اندیشی و تمرین کارگروهی است که با حضور جوانان و به‌ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد اداره می‌شود

امان‌الله فیروزه ادامه داد: جوانان می‌توانند از تمامی خدمات خانه جوان در موضوعات غنی‌سازی اوقات فراغت، کتاب‌خوانی، مشاوره، جلسات آموزشی، علمی، فرهنگی و ... استفاده کنند و به‌طورکلی بتوانیم مشارکت جوانان را در تمام محوریت‌ها افزایش داشته دهیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز