رسیدگی به نیازهای پلیسی مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۸:۵۴
کد خبر: ۷۱۷۸۰۵
رسیدگی به نیازهای پلیسی مردم خط قرمز نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی استان گفت: رسیدگی به موقع و سریع به نیازهای پلیسی مردم، امنیت و آسایش آنها خط قرمز نیروی انتظامی است.

به گزارش برنا؛ سردار "علیرضا مظاهری"  گفت : به طور قطع مردم ایران اسلامی در به وجود آوردن امنیت در کشور تاثیر گذار هستند که خوشبختانه در تمام صحنه های انقلاب با حضور سبز و یکپارچه خود همواره از این نعمت خدادادی دفاع کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطرنشان کرد: با مشاهده سایر نقاط جهان مشاهده می کنیم که ایران اسلامی با وجود مردمی اصیل و وفادار همیشه سرآمد بوده و به عنوان کشوری امن و مقتدر در تمام دنیا شناخته می شود.

وی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم، افزود: علی رغم اینکه استان خراسان شمالی در مسیر جاده آسیایی واقع شده و روزانه شاهد ترددهای بسیار زیادی هستیم ولی تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی نداشتیم.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه تنها مشکل استان ما فقط تصادفات جاده ای است که سالیانه قربانیان زیادی را می گیرد یادآور شد: با تعامل و همکاری های صورت گرفته با ادارات و سازمان های متولی اقدامات بسیار خوبی در زمینه کاهش تلفات جاده ای در استان صورت گرفته که ان شاءالله این مشکل نیز برطرف می شود.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با تاکید بر رسیدگی به موقع و سریع به نیازهای پلیسی مردم، امنیت و آسایش مردم عزیز را خط قرمز نیروی انتظامی دانست.

این مقام ارشد انتظامی در استان مشارکت مردم در تولید امنیت را بسیار ضروری دانست و گفت: اگر مردم در برقراری امنیت و حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی مشارکت نکنند به طور قطع پلیس به تنهایی نمی تواند این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهد.

سردار مظاهری در پایان با بیان اینکه استان ما جزء 3 استان کم جرم در سطح کشور است، تاکید کرد: برای اینکه این روند همواره پایدار بماند باید مردم و مسئولان نیروی انتظامی را یاری کنند و در دفاع از آرمان های والای انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز