اولویت های پژوهشی دستگاه های اجرایی استان مشخص شود

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۱:۰۹
کد خبر: ۷۱۷۸۱۴
اولویت های پژوهشی دستگاه های اجرایی استان مشخص شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی گفت: اولویت های مهم و جامع طرح های پژوهشی دستگاه های اجرایی استان مشخص شود.

به گزارش برنا؛ مجید پورعیسی در دومین کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان اظهار داشت:ضمن مشخص شدن طرح های مهم پژوهشی باید در یک بازه زمانی کوتاه مدت نیز به اتمام برسد تا شاهد خروجی آن در حل مشکلات و آسیب های استان باشیم.
وی در بخش دیگر سخنان با تاکید بر این که صددرصد اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی باید جذب شود، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان تا پایان تیرماه فرصت دارند تا اولویت های پژوهشی خود را به دبیر خانه کارگروه اعلام کنند.
پورعیسی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی که بیشترین طرح های پژوهشی را می توانند ارائه دهند، معرفی شوند تا پژوهش های کاربردی و مهمی را به سرانجام برسانند. وی همچنین خواستار مشخص شدن سیاست های کمیسیون آموزش توسط دستگاه های اجرایی فعال در حوزه آموزش شد.
بررسی طرح های پژوهشی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری (تصویب طرح های بررسی شیوع اختلال افسردگی و پیشگیری از ضرب و جرح و خشونت)، بررسی اولویت های پژوهشی دستگاه های اجرایی و گزارش هزینه کرد اعتبارات پژوهشی دستگاه های اجرایی در سال 96 از اهم دستور کارهای این جلسه بود.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز