آغاز طرح ترافیک جاده ای تابستانه در خراسان شمالی

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۸:۰۶
کد خبر: ۷۱۷۸۲۷
آغاز طرح ترافیک جاده ای تابستانه در خراسان شمالی
رئیس پلیس راه خراسان شمالی با اشاره به آغاز طرح تابستانی ترافیک جاده در جاده های خراسان شمالی گفت: پلیس راه از تمام ظرفیت خود برای ارتقای ایمنی جاده های استان استفاده میکند

به گزارش برنا؛ سرهنگ علیرضا حسین زاده گفت: در طرح ترافیک تابستانی پلیس راه با توان 50 دستگاه خودرد و در قالب تیم های دو نفره، همچنین با استفاده از ظرفیت های 6 پاسگاه، ایمنی سفرهای جاده ای استان را رصد کرده و برای ارتقا ایمنی تردد های جاده ای تمام توان خود را به کار خواهند بست.

حسین زاده به بالا بودن شمار حادثه های واژگونی در جاده ها اشاره کرده و افزود: خستگی و خواب آلودگی سبب بروز حادثه های واژگونی می شود علاوه بر آن استفاده نکردن از کمربند ایمنی و یا استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی حادثه ها را افزایش می دهد.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی ادامه داد: برای ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی پلیس راه تمام تلاش خود را خواهد و آمادگی کامل دارد، همچنین عوامل امدادی بویژه هلال احمر و اورژانس نیز مشارکت دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی نیز گفت: در طرح تابستانی امسال 250 راهدار در قالب 22 گروه راهداری مشارکت دارند و بیش از 6 هزار کیلومتر از جاده های استان را زیر پوشش خدمات خود قرار می دهند.

علی اصغر بدیعی ادامه داد: در طرح تابستانی، 21 راهدارخانه در استان برای خدمات رسانی به رانندگان گذری از استان آمادگی دارند و بیش از 230 دستگاه ناوگان راهداری به کار گرفته خواهند شد.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز