۲۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی خراسان شمالی سنددار می شوند

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۶:۰۹
کد خبر: ۷۱۸۷۱۶
۲۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی خراسان شمالی سنددار می شوند
معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری خراسان شمالی با اشاره به اینکه9 درصد از اراضی ملی و دولتی در خراسان شمالی دارای سند به نام دولت هستند گفت: تا پایان امسال 200 هکتار دیگر از این اراضی ملی دارای سند تک برگ خواهند شد

به گزارش برنا، عزیزالله نظام دوست گفت: نزدیک به 9 درصد از اراضی ملی  و دولتی خراسان شمالی دارای سند به نام دولت هستند و در راستای دستور العمل از ابتدای اجرای طرح تا کنون 541 هزار 527 هکتار کاداستر اراضی ملی  و دولتی در این استان سند تک برگی صادر شده است.

نظام دوست ادام داد: شناسایی و برخورد قانونی با متجاوزان به اراضی دولتی و عمومی، جلوگیری از زمین خواری، ایجاد زیرساخت آمایش سرزمین برای تضمین سرمایه گزاری در اراضی ملی  و دولتی از اهداف این طرح است.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی به اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای اجرای این طرح اشاره کرده و افزود: امسال برای صدور این میزان اسناد تک برگی، هفت میلیارد و 163 میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

نظام دوست با بیان اینکه در سال گذشته 170 هزار و 594 هکتار سند تک برگی کاداستر در این استان صادر شد افزود: بیشترین سند مالکیتی تک برگی صادر شده در طرح کاداستر مربوط به جاجرم با 121 هزار هکتار می باشد.


انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز