خراسان شمالی پایتخت کوراش ایران خواهد شد

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۱۲:۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۱۹۹۸۸
خراسان شمالی پایتخت کوراش ایران خواهد شد
استاندار خراسان شمالی در حاشیه بازدید از اردوی مشترک بین‌المللی کوراش در بجنورد گفت: با راه‌اندازی دهکده جهانی کوراش و برپایی رویدادی‌های مختلف این رشته در استان، خراسان شمالی به پایتخت کوراش ایران تبدیل خواهد شد

 

به گزارش برنا؛ محمدرضا صالحی در حاشیه این دیدار گفت: برخلاف دیدگاه‌های جهانی، در ایران نه قحطی وجود دارد و نه مردم با مشکلات امنیتی روبرو هستند، درحالی‌که ما هم امنیت خوبی داریم و هم فضای خوبی برای ورزش مردم وجود دارد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به امنیت فراگیر در کشورمان ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران خارجی حاضر در این اردو پیام صلح و دوستی ملت ایران و امنیت بسیار بالای حاکم بر کشورمان را به هم‌وطنان خود منتقل کنند و از فرصت حضور در استان برای لذت بردن از دیدنی‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این خطه بهره گیرند.

صالحی ورزش را مادر همه خوبی‌ها دانسته و افزود: ورزش به‌سلامتی بدن و عقل می‌انجامد و این انسانی عاقل و سالم می‌تواند در خدمت به جامعه و مردم مؤثر باشد، همچنین توسعه امور ورزشی به گسترش فرهنگ جوانمردی و مروت در جوامع کمک شایانی می‌کند.

دهکده جهانی کوراش در خراسان شمالی احداث خواهد شد

صالحی با تأکید بر احداث دهکده جهانی کوراش در بجنورد گفت: مصمم هستیم طرح ایجاد دهکده جهانی کوراش در این استان به‌زودی جنبه عملیاتی به خود بگیرد، رایزنی‌هایی با وزیر ورزش و جوانان انجام‌شده و برای اجرای این طرح هیچ مشکل اعتباری وجود ندارد

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: برای این طرح اعتبار 4 میلیارد تومانی پیش‌بینی‌شده است که تأمین خواهد شد، همچنین برای تشکیل اردوهای بانوان ورزشکار این رشته نیز مشکلی در تأمین اعتبار آن نداریم.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری اردوی مشترک کوراش کاران داخلی و خارجی در بجنورد گفت: خراسان شمالی به تعبیری، ایران کوچک بدون دریاست و برای شناساندن هر چه بیشتر این خطه به دیگر نقاط کشور و جهان، باید از ظرفیت ورزش بیش از گذشته بهره جست.
رضا نصیر نژاد رئیس انجمن کوراش ایران و عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون جهانی این رشته ورزشی هم از آماده شدن نقشه‌های اجرایی طرح ایجاد دهکده کوراش در خراسان شمالی خبر داد و با اشاره به این‌که این استان قهرمانان زیادی در این رشته به دنیا معرفی کرده است، ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح و برگزاری رویدادهای معتبر جهانی کوراش، خراسان شمالی بیش‌ازپیش در کشور و جهان شناسانده شود

 

ostandar_kurash (1)

ostandar_kurash (2)

ostandar_kurash (3)

ostandar_kurash (4)

ostandar_kurash (5)

ostandar_kurash (6)

ostandar_kurash (7)

 

انتهای پیام./

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز