زمینه اجرای طرح هر روستا یک کتابخانه در فاروج فراهم شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۵:۰۱
کد خبر: ۷۲۱۶۰۹
زمینه اجرای طرح هر روستا یک کتابخانه در فاروج فراهم شود
فرماندار شهرستان فاروج با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی خواستار زمینه سازی برای اجرای طرح هر روستا یک کتابخانه شد

به گزارش برنا؛ هادی رجائی نیا فرماندارشهرستان فاروج در این جلسه با اشاره به اهمیت کتاب و کتاب خوانی اظهار داشت سهم کالاها و برنامه های فرهنگی بویژه کتاب باید در سبد نیازمندی های خانوارها افزایش یابد.

وی توسعه فرهنگی را زمینه ساز توسعه همه جانبه و پایدار دانست و افزود: بسترهای لازم جهت تحقق این امر گسترش یابد.

رجایی نیا با اشاره تامین اعتبار برای ساخت کتابخانه شهر تیتکانلو در سال گذشته و تخصیص اعتبار خواستار تسریع در عملیات اجرایی ساخت این کتابخانه شده و گفت: از آنجایی که اجرای کتابخانه روستایی خرق به پایان رسیده در اسرع وقت نسبت به تامین کتاب و بهره برداری از آن اقدام گردد.

رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان فاروج از فراهم شدن بالغ بر 20 مکان در روستاها برای اجرای طرح هر روستا یک کتابخانه خبر داد و خواستار تجهیز آن توسط اداره کل کتابخانه ها شد.

رجایی نیا با اشاره به کسب رتبه برتر شهرستان در جشنواره کتاب خوانی رضوی در سال گذشته تاکید کرد: این جشنواره در سال جاری نیز با قوت تمام برگزار خواهد شد.

جهانی مدیرکل کتابخانه های استان نیز با اشاره به اینکه شهرستان فاروج تنها شهرستانی است که در زمینه اجرای طرح هر روستا یک کتابخانه اعلام آمادگی نموده اظهار داشت این اداره کل آمادگی تجهیز مکان های معرفی شده در اسرع وقت دارد.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز