کشف بیش از یک تن گوشت مرغ فاسد در بجنورد

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۲:۲۵
کد خبر: ۷۲۳۷۷۴
کشف بیش از یک تن گوشت مرغ فاسد در بجنورد
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک تن و 300 کیلوگرم گوشت مرغ قطعه بندی شده فاسد در بجنورد خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "رضا عرب زاده " با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی استان به ایجاد چند تور ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی مرکز استان اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در محور آشخانه به بجنورد به یک دستگاه خودرو ایسوزو یخچال دار مظنون و بلافاصله دستور توقف را صادر کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو یک تن و 300 کیلو گرم گوشت مرغ قطعه بندی شده فاسد و بدون مجوز اداره بهداشت کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سریعا موضوع به اداره کل دامپزشکی استان اطلاع رسانی و بار مکشوفه به همراه خودرو تحویل آن سازمان شد، خاطر نشان کرد: در این عملیات 2 متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی علاوه بر برقراری امنیت و آرامش در جامعه با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می اندازند به شدت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می رود در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام./

نظر شما