تجهیز ۸۰ خانه ورزش روستایی جدید در سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۸:۰۵:۲۷
کد خبر: ۷۲۵۰۴۹
تجهیز ۸۰ خانه ورزش روستایی جدید در سال ۹۷
معاونت پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از برنامه‌ریزی برای تجهیز 80 خانه ورزش روستایی جدید در استان طی سال جاری خبر داد

 

به گزارش برنا؛ محمد بروحی، معاونت پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: طبق برنامه‌ها پک‌های ورزشی که شامل میز پینگ‌پنگ، تاتمی، میز شطرنج، فوتبال دستی و تعدادی طناب‌بازی است تهیه‌شده و در اختیار خانه‌های ورزش روستایی در استان قرار خواهد گرفت.

محمد بروحی ادامه داد: اولویت اختصاص این پک‌های ورزشی با روستاهایی است که جمعیت بالایی دارند، مکان مناسب را داشته باشند و بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند، این روستاها با نظر شورای مواد مخدر و هماهنگی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها شناسایی و اولویت‌بندی می‌شوند.

بروحی در ادامه افزود: در سال 96 برای 24 روستا این پک‌ها خریداری‌شده و به 11 روستا نیز ارسال شدند، 13 روستای دیگر هم طی روزهای آینده تجهیز خواهند شد

معاونت پشتیبانی و توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی به برنامه‌ریزی برای تجهیز 80 خانه ورزش روستایی برای سال 97 اشاره‌کرده و افزود: برای سال جاری شورا مبارزه با مواد مخدر 50 پک ورزشی را پیش‌بینی کرده است، 30 پک دیگر هم جداگانه پیش‌بینی‌شده و امیدواریم که بتوانیم تا پایان سال 80 خانه ورزش روستایی را تجهیز کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد‌هایی هم وجود داشت که بتوانیم بر اساس نیازهای مناطق این تجهیزات را خریداری کنیم، با اصلاح تفاهم‌نامه‌های منعقدشده امیدواریم که بتوانیم بر اساس ظرفیت هر روستا تجهیزات مدنظر خریداری شود.

محمد بروحی ضمن تشکر از مسئولینی که به توسعه ورزش کمک می‌کنند گفت: امروز همه به این نتیجه رسیده‌ایم که ورزش یک ابزار قوی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است لذا باید به توسعه آن توجه ویژه‌ای شود.

بروحی ادامه داد: ما باید منش و مرام پهلوانی را در تمام ابعاد انسانی لحاظ کنیم و این مختص به ورزش نیست، در شرایط فعلی جامعه ما نیاز است که مدیران ما هم منش پهلوانی و ازخودگذشتگی داشته باشند، اصناف، بازاریان، صنعتگران و همه باید این مرام را داشته باشیم تا این فشارهای اجتماعی و اقتصادی که دشمنان وارد می‌کنند را به مردم کاهش دهیم و مردم بتوانند با آرامش بیشتری به زندگی‌شان ادامه دهند.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز