تیم سپکتاکرا نوجوانان استان به لیگ کشوری اعزام خواهد شد

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۶:۳۲
کد خبر: ۷۲۵۶۶۹
تیم سپکتاکرا نوجوانان استان به لیگ کشوری اعزام خواهد شد
تیم سپکتاکرا نوجوانان دختر خراسان شمالی بعد از سه سال به مسابقات لیگ کشوری اعزام خواهد شد

به گزارش برنا؛ عفت کهندل، نایب‌رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی گفت: پس از سه سال تیم سپکتاکرا نوجوانان دختر خراسان شمالی برای مسابقات لیگ کشوری به میزبانی زنجان اعزام خواهند شد.

کهندل ادامه داد: اعضای تیم خراسان شمالی را خانم‌ها آتوسا حسین زاده، یاسمن الهی، مرضیه علوی، فاطمه حصاری تشکیل می‌دهند که این تیم را خانم نسرین درتومی مربیگری و عفت کهندل سرپرستی خواهند کرد.

وی ادامه داد: با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و رئیس گروهی هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان این رشته بعد از 3 سال مجدداً در هیات انجمن‌های ورزشی راه‌اندازی شده و در سالن اختصاصی خود تمرینات را انجام می‌دهد.

نایب‌رئیس انجمن‌های ورزشی خراسان شمالی استان خراسان شمالی گفت: این تیم در سال‌های پیش هم در لیگ 1 کشور حضورداشته و امروز بعد از وقفه‌ای که داشته مجدداً با اعزام تیم در سه رده نوجوانان و جوانان و بزرگسالان فعالیت خود را آغاز کرده است.

کهندل در ادامه خاطرنشان کرد: مربی این تیم در بخش بانوان خانم نسرین درتومی است که در رده بزرگسالان هم مشغول به فعالیت می‌باشند، ایشان در چند اردوی تیم ملی شرکت داشته‌اند و ازنظر کیفیت تکنیک و تاکتیک تیم در حد بالایی است.

لازم به ذکر است تمرینات این تیم در سال ۹۶ آغازشده و اعزام بازیکنان نوجوانان از تاریخ ۱۳۹۷.۴.۱۹ تا ۱۳۹۷.۴.۲۲ به میزبانی زنجان برگزار می‌گردد.

 

انتهای پیام./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز