مدیر کل بازرسی استانداری مطرح کرد؛

سفرهای شهرستانی استاندار خراسان شمالی منطبق بر سیاست های دولت تدبیر و امید

۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۷:۳۸:۳۳
کد خبر: ۷۲۷۰۱۷
سفرهای شهرستانی استاندار خراسان شمالی منطبق بر سیاست های دولت تدبیر و امید
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی برنامه های محوری سفرهای شهرستانی استاندار را منطق بر سیاست های دولت تدبیر و امید و هم چنین متناسب با نیازهای منطقه ای توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهدی کرامتی با بیان این که برگزاری سفرهای شهرستانی از سیاست های ارادی نماینده عالی دولت در استان نیز بوده است، اظهار داشت: این سیاست متناسب با بازخوردهای دریافتی از مردم استان، مراکز افکارسنجی و اهداف پیش بینی شده به طور مرتب مورد بازنگری و بهبود قرار می گیرد.

وی افزود: توسعه و ترویج آموزه های دینی و فرهنگی، برگزاری نشست های تخصصی با منتخبان شهرستان ها و ارتباط مستقیم با مردم از جمله محورهای اصلی سفرهای شهرستانی استاندار است.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت بی منت به این قشر ایثارگر همواره مورد تاکید استاندار بوده است بنابراین تمامی این سفرها با حضور در گلزار شهدا شروع می شود و با دیدار و سرکشی از خانواده ایثارگران پایان می یابد.

کرامتی تصریح کرد: بهره مندی از نقطه نظرات اقشار و گروه های مختلف تاثیرگذار برای توسعه مناطق از سیاست های راهبردی استاندار است بنابراین علاوه بر تدبیر برنامه های راهبردی و اسناد توسعه شهرستانی و بخشی، در سفرهای شهرستانی مزیت های نسبی بخش ها با برگزاری نشست های تخصصی با صاحبنظران منطقه ای احصاء می شود و در برنامه های عملیاتی مورد توجه قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: استاندار خراسان شمالی بر پاسخگویی شفاف و به موقع به ارباب رجوع تاکید دارد و در این راستا مدیران کل و فرمانداران نیز مکلف به برگزاری دیدارهای مردمی هستند و استاندار نیز در سفرهای شهرستانی خود میز ملاقات مردمی با حضور معاونان استانداری ، تعدادی از مدیران ستادی، فرماندار شهرستان متبوع و مدیران دستگاه های اجرایی را برگزار می کند.

کرامتی بیان کرد: از سوی اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در سال های 96 و 97 تعداد بیست سفر شهرستانی و ملاقات مردمی برنامه ریزی شده است که ملاقات 799 نفر با استاندار، نتیجه چهار دیدار و سفر اخیر بوده است که از این تعداد 145 نفر مربوط به شهرستان بجنورد، 174 نفر شهرستان راز و جرگلان، 212 نفر شهرستان شیروان و 268 نفر شهرستان جاجرم بوده اند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری ۲هزار و 981 نفر از شهروندان هم استانی نیز با مدیران کل استان ملاقات داشته اند و این روند هم چنان ادامه دارد.

 

نظر شما