سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

تقویت و توسعه زیرساخت های ارتباطی خراسان شمالی مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۱:۳۶
کد خبر: ۷۲۷۹۵۶
تقویت و توسعه زیرساخت های ارتباطی خراسان شمالی مورد توجه قرار گیرد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی بر تقویت و توسعه زیرساخت های ارتباطی استان تاکید کرد و گفت:موضوع ارتباطات یکی از خواسته های مهم مردم این استان است و ضمن این که باید مورد توجه قرار گیرد بهترین راه برای رسیدن به توسعه پایدار خواهد بود.

به گزارش برنا؛ محمود ثمینی در دیدار مدیران کل زیرساخت های کشور اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها از ارکان مهم رشد و پیشرفت همه جانبه این استان و تحقق این مهم در گرو بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود به بهترین نحو است.
وی افزود: اگر تمام امور زیربنایی و زیرساختی به درستی انجام شود، شاهد ریل گذاری برای ارائه خدمات بیشتر خواهیم بود.
ثمینی تصریح کرد:با توجه به وجود دولت الکترونیک مردم از ما انتظار دارند تا در مسیر ارتباطات و تقویت و توسعه آن و ارائه اینترنت پرسرعت حرکت کنیم بنابراین یکی از خدمات اصلی مخابرات بهره برداری از زیرساخت هاست که امیدواریم این مهم مورد توجه قرار گیرد.
وی از مدیران کل زیرساخت های کشور خواست تا با توجه به ضعیف بودن زیرساخت های ارتباطی این استان، در سطح ملی نگاه ویژه ای به خراسان شمالی مبذول شود زیرا اعتبارات استانی به تنهایی پاسخگویی نخواهد بود.
عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت کشور نیز اظهار داشت: رضایت مشترکان برای ما در راس امور قرار دارد و سعی می کنیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم و مطمئنا رضایت مشترکان موجب افزایش درآمد و توسعه خدمات خواهد شد.
 رضا خضردوست گفت: تلاش داریم عقب ماندگی در حوزه فناوری را با شتاب بیشتری جبران کنیم تا همسطح کشورهای توسعه یافته در حوزه فناوری شویم و این اطمینان را به مردم می دهیم که بر مبنای تغییرات اعمال شده در استراتژی های حوزه ارتباطات، در هیچ نقطه ای از کشور دچار مشکل نخواهند شد.
 

 

انتهای پیام./

نظر شما