از طعم تلخ جدایی تا شیرینی درآمد ۱۵ میلیون تومانی

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۳۵:۵۷
کد خبر: ۷۲۸۹۲۸
از طعم تلخ جدایی تا شیرینی درآمد ۱۵ میلیون تومانی
بانوی کارآفرین خراسان شمالی توانست با تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی کمیته امداد ماهیانه ۱۵ میلیون تومان درآمدزایی داشته باشد.

به گزارش برنا؛ وی ۲۴ سال سن دارد و اکنون به‌عنوان یکی از فروشندگان معتبر آب‌نبات در شهر تاریخی بجنورد شناخته می‌شود. این بانوی جوان مدتی است که کار و فعالیت اقتصادی‌اش را با پخش و توزیع آب‌نبات آغاز کرده است.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، این بانوی کارآفرین جوان درباره آغاز فعالیت در حوزه پخش آب‌نبات گفت:شروع فعالیت در این عرصه به پیشنهاد برادرم بود. وی سال‌ها در مغازه تولید آب‌نبات سازی کار می‌کرد بنابراین به من پیشنهاد داد تا با همراهی هم مرکز پخش و توزیع آب‌نبات را در مرکز این استان راه‌اندازی کنیم.
او می‌گفت: با توجه به اینکه برند این شهرستان آب‌نبات است و تمام توریست‌ها و گردشگران این شهر تاریخی مشتاق این سوغاتی هستند، پس راه‌اندازی یک مرکز فروش مجهز می‌تواند تأثیر خوبی در کسب درآمد بالا داشته باشد.
در ابتدا کمی تردید داشتم مبادا در بین راه سرمایه‌ام از دست برود اما بعد از کمی بررسی و همچنین مشاوره‌های کمیته امداد طرحم را آغاز کرم.
وی بابیان اینکه سرمایه اولیه طرحش را از محل تسهیلات کمیته امداد تأمین کرده است، افزود: چند سال پیش بود که با یک اشتباه غلط تمام رؤیاهایم از دست رفت. یک ازدواج ناموفق باعث شد تا کمتر احساس رضایت نسبت به سال‌های جوانی و سراسر نشاط آن داشته باشم.
وی ادامه داد: اما امروز با فعالیت در این شغل توانسته‌ام بخشی از انرژی ازدست‌رفته‌ام را بازیابی کنم، چراکه امروز خیلی‌ها مرا به‌عنوان فردی فعال در عرصه اقتصادی می‌شناسند. من با این وام توانستم برای اعضای خانواده‌ام در مراحل مختلف خرید، توزیع و فروشندگی در مغازه اشتغال‌زایی مستقیم داشته باشم و درواقع این وام در نوع خود حرکت مهمی در توانمندی من و خانواده‌ام محسوب می‌شود.
درآمد ماهیانه این بانوی کارآفرین از محل فروش محصول آب‌نبات ماهیانه ۱۵ میلیون تومان است. وی در نظر دارد در صورت تأمین تسهیلات مکمل مراکز عرضه محصول آب‌نبات را گسترش دهد.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز