استاندار خراسان شمالی:

عوامل ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه شناسایی شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۷:۲۵:۰۶
کد خبر: ۷۲۹۰۹۷
عوامل ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه شناسایی شود
استاندار خراسان شمالی گفت:باید با شناسایی عوامل نشاط و شادابی اجتماعی در جامعه بتوانیم امید و اعتماد را در بین مردم تزریق کنیم.

به گزارش برنا؛ محمدرضا صالحی در بازدید از موزه عروسک های ملل در شهرستان بجنورد اظهار داشت:با تزریق روحیه نشاط باید به سمت آینده پرافتخار برای کودکان رفت که یکی از عوامل ایجاد نشاط اجتماعی همین برگزاری موزه عروسک های ملل و آشنایی با فرهنگ های خاص مناطق مختلف ایران و حتی جهان است.
وی در ادامه با تاکید بر این که باید برای ایجاد نشاط اجتماعی هر نوع اقدامی را انجام داد، تصریح کرد: یکی دیگر از عوامل ایجاد نشاط اجتماعی توجه به موسیقی مقامی، موسیقی سنتی یا پایتخت موسیقی شدن  و یا حمایت از صنایع دستی استان و کشور است.
صالحی در ارتباط با ایجاد موزه عروسک های ملل نیز گفت: این امر باید با انجام کار کارشناسی توسط دفتر امور اجتماعی استانداری به تصویب برسد و این در حالیست که برای برقراری شادابی اجتماعی باید تمامی عوامل و کدهای اجتماعی و اقتصادی در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوان در قالب یک مجموعه از آن بهره برد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت:باید با تبلیغات گسترده عموم مردم را از برگزاری چنین جشنواره هایی آگاه کرد.
مجید پورعیسی خاطرنشان کرد:برای برگزاری جشنواره مختلف با تاکید بر نشاط اجتماعی می توان در قالب برگزاری کارگروه های مختلف تمام باید ها و نباید های آن را مورد بررسی قرار داد و ما نیز از دستگاه های متولی حمایت خواهیم کرد.
در قالب موزه عروسک های ملل علاوه بر  ۱۰۰ عروسک  و ۵۰ قطعه پارچه های تصویری از ملل مختلف ، ۵۰ عروسک از ایران برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شد.

 

 

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز