سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری

تکریم ارباب رجوع باید همیشه مورد توجه قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۳:۵۰
کد خبر: ۷۲۹۵۸۰
تکریم ارباب رجوع باید همیشه مورد توجه قرار گیرد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:تکریم ارباب رجوع یکی از موضوعات بسیار مهم در دستگاه های اجرایی تلقی می شود که باید همیشه مورد تاکید و توجه قرار گیرد.

به گزارش برنا؛ محمود ثمینی در آیین گشایش میز خدمت اداره تامین اجتماعی شهرستان بجنورد اظهار داشت :باید تمام دستگاه های اجرایی خدمات خود را آسان تر، روان تر، شفاف تر و در زمان کمتری ارائه دهند زیرا پاسخ درست و منطقی به مردم حائز اهمیت است.
وی با بیان این که سازمان تامین اجتماعی تاکنون توانسته به فرآیندهای تعریف شده در خدمات رسانی به درستی پاسخ دهد، ادامه داد:تکریم ارباب رجوع به معنای قرار دادن تعدادی صندلی یا پذیرایی از آنان نیست بلکه در کنار این موارد باید بتوانید پاسخ آن ها را به درستی و با منطق دهید هر چند که مردم انتظار پاسخ غیرقانونی مثبت را ندارند اما باید پاسخ ها کاملا شفاف باشد.
ثمینی تصریح کرد:باید دستگاه های اجرایی کرامت انسانی ارباب رجوع را ارج نهاده و با تکریم وی درصدد جلب رضایتمندی آنان باشند و نباید موضوع تکریم ارباب رجوع با مساله ارباب و رعیت اشتباه گرفته شود چون این ما مدیران و مسئولان رعیت مردم هستیم لذا نباید اسباب نارضایتی مردم را فراهم کنیم.
وی در بخش دیگر سخنان خود بر جلب رضایت مردم و خدمات رسانی صادقانه و درست تاکید کرد و گفت:سرعت بخشیدن به امور مردم باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام./

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز