خراسان شمالی؛ میزبان سومین دوره مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بانوان کشور

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۴:۰۴
کد خبر: ۷۲۹۷۱۷
خراسان شمالی؛ میزبان سومین دوره مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بانوان کشور
سومین دوره مسابقات قهرمانی کونگ‌فو بانوان کشور به میزبانی خراسان شمالی در 29 و 30 تیرماه برگزار می‌شود

 

به گزارش برنا؛ سومین دوره مسابقات کونگ‌فو بانوان قهرمانی کشور در رده نوجوانان و نونهالان به میزبانی خراسان شمالی برگزار می‌شود

این مسابقات به مناسب گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (ص) و روز دختر، 29 و 30 تیرماه در سالن ورزشی امام رضا (ع) دانشگاه پیام نور بجنورد برگزارشده و تیم‌ها از پنج‌شنبه 28 تیرماه در محل برگزار مسابقات پذیرش خواهند شد

رئیس هیئت کونگ‌فو خراسان شمالی گفت که " برای این مسابقات درمجموع تعداد 248 ورزشکار از قالب 24 تیم از 22 استان حضور دارند، استان‌های تهران و خراسان شمالی با دو تیم در این مسابقات حضور پیداکرده‌اند ".

مراسم افتتاحیه این مسابقات در ساعت 17:30 روز جمعه برگزارشده و در روز شنبه با اجرای بازی فینال این مسابقات خاتمه خواهند یافت.

به گفته رضا همت افزا خراسان شمالی در رشته کونگ‌فو بیش از 1570 ورزشکار بیمه‌شده ورزشی، 39 مربی و 71 باشگاه فعال دارد که در شهرستان‌های مانه و سملقان، شیروان و بجنورد در حال فعالیت هستند.

او گفت "تیم خراسان شمالی وضعیت خوبی دارد و در آمادگی خوبی برخوردار است، امیدواریم حداقل یکی از مقام‌ها تیمی را به همراه مدال‌های رنگارنگ توسط 16 مبارز آماده خود داشته باشیم ".

 

انتهای پیام./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز